• nénuphar

Helkroppstråden

Anonym (Gomez) skrev 2020-04-18 14:35:14 följande:

Du mami, jag hoppas att du inte har någon dotter. Du är ingen bra förebild för en ung tjej. Inte för en ung kille heller för den delen.

Att du vill fylla kroppen med silikon och läpparna med botox säger jag inget om. Så länge du inte har barn.

Barn behöver veta att man duger som man är.

Så oerhört ironiskt att just du gör det uttalandet med tanke på att du sitter och häver ur sig otrevligheter anonymt till kreti och pleti. Barn behöver veta att de duger som de är. De behöver också lära sig att uppträda respektfullt mot andra, lära sig acceptera att människor är olika och att man kan samexistera utan att trycka ner de som är annorlunda en själv. Jag utgår av din status vad gäller detta att du är barnlös.
  • nénuphar
    Seximami85 skrev 2020-04-19 14:15:17 följande:

Inte ens värt att ödsla sin tid på sånna kommenterar.

Sprid kärlek inte fördomar!!!

Jag ödslar min tid där och när jag tycker det behövs eller har lust. Känner mig också rätt trygg i att jag inte sprider fördomar.
  • nénuphar
    Seximami85 skrev 2020-04-19 14:15:17 följande:

Inte ens värt att ödsla sin tid på sånna kommenterar.

Sprid kärlek inte fördomar!!!

Får nog uppdatera svaret på det... Sprid egna inte andras bilder, ej heller covid19 eller könssjukdomar!
  • nénuphar
    Smed75 skrev 2020-04-22 23:01:04 följande:

Och hiv.. Vi får inte glömma hiv.. Det vill man ju inte sprida...

Nä, inte syfilis eller böldpest heller men den sloganen kommer aldrig slå.
  • nénuphar
    Anonym (Afghan) skrev 2020-04-25 00:37:16 följande:

Vem föreställer bilderna? Kändis för vad?

Bildgoogla så dyker hon upp på diverse sidor bland annat någon porrsajt med the girl nextdoor tema.
  • nénuphar
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2020-04-25 00:32:59 följande:

Det är väldigt märkligt att ingen upptäckt det. Jag såg bilderna för första gången för fem minuter sen, och för mig var det självklart samma sekund. Det är så uppenbart, så det finns ingen anledning att kolla upp dem ens.

Varför var det uppenbart för dig? Kände du igen personen? Frågar eftersom jag också fick en tydlig känsla av att bilden inte kändes äkta i sammanhanget men kunde inte riktigt sätta fingret på varför. Den kändes osvensk på något vis (kläderna, ljuset, miljön).
  • nénuphar
    Anonym (Vad tycks?) skrev 2020-04-25 01:04:48 följande:

Jag har aldrig sett personen eller bilderna tidigare.

Ljussättningen och lokalen. Fast allt sammantaget ger samtidigt en väldigt stark känsla också. Jag misstänker att jag inte kan beskriva allt, eftersom jag inte kan tillräckligt om definitionerna inom fotokonsten. Dock har jag ca 25 års erfarenhet av porrsurfande :)

Ok tack att du tog dig tid att svara.

Ha ha...en konst i sig?
  • nénuphar
    Anonym (Noone) skrev 2020-04-30 14:25:43 följande:

No fejk

Yes filter

Much rain

Zero fire

One day of my life

And some vanilla extract, am I right?
  • nénuphar
    Hallbort Finkelskvatten skrev 2020-05-07 01:29:19 följande:

Har du hår på fittan

Är du torr bakom öronen? Eller bara lite bakom överlag?

Detta är ett frågetecken: ?
  • nénuphar
    Anonym (Gomez) skrev 2020-06-28 12:15:21 följande:

Haha, smart efterkonstruktion bara. Eller, tja.. så smart var den inte.

Det är inte första gången folk kommenterar sig själva här inne, inte sista heller skulle jag tro.

Hoppas gapskrattet inte fastnade i halsen bara! 

Eller så kanske du bara hade fel?
Svar på tråden Helkroppstråden