Inlägg från: Fredde1981 |Visa alla inlägg
  • Fredde1981

Helkroppstråden

Buderpåmigsjälv skrev 2020-07-28 23:05:10 följande:

Förra gången fick jag kritik för spam... alltså Säger jag förlåt för några gammal bilder.

Du har inget att säga förlåt för! Din rumpa håller världsklass och många av oss uppskattar att du postar bilder.

Jag kanske missade de bilder som någon reagerade på i den andra tråden? Men av de jag sett så har du inte gått över någon gräns (i alla fall ingen som inte passerats av andra innan och godkänts).

Tack för att du inte gav upp :)
  • Fredde1981

[quote=80553049][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-07-29 19:44:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Otroligt fin kropp! Mycket sexig! Kanske blev en dubbelpost?

• Fredde1981

[quote=80553049][quote-nick]Anonym (Nautygirl) skrev 2020-07-29 19:44:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Postade tidigare men den måste ha försvunnit?

Du är otroligt lik en tjej jag träffade förr om åren, råkar inte vara så att du kommer från Hagsätra?

• Fredde1981
    nénuphar skrev 2020-08-08 06:01:07 följande:

De kan annars gå in på den ryska porrsajten mega*** där finns du ju med ansikte och allt.

Nu har jag inte tänkt gå in på hemsidan du refererar till men du har väckt min nyfikenhet.

Du skriver att JussaN går att se på ovan nämnda sida, jag vet inte om du har något belägg för det eller om det endast var tomma ord? Är det inte sant är det ett direkt påhopp på JussaN och inte särskilt snällt. Finns det substans i det du skrev så är det som det är, antingen stulna bilder eller så har hon själv valt att lägga upp bilder där. Ville i vilket fall försöka ta reda på hur det ligger till

Bilderna innehåller inga exif data (som jag ser efter nedladdning till mobilen), en bildsökning på Google ger inga träffar som är relevanta eller liknande.

Jag kan säkert vara helt kass på att spåra bilder vilket begränsar min framgång.

Undrar hur du så tvärsäkert kan skriva som du skrev?
  • Fredde1981

quote=80573254][quote-nick]nénuphar skrev 2020-08-08 08:26:04 följande:[/quote-nick]Jag har fått kritik...

[/quote]

Haha ja där ser man, man lär sig något nytt varje dag :)

Håller med om att bilderna är kusligt lika och att det är troligt att det är samma bild från 2008.

Ingen skugga eller kritik mot dig Nénuphar - var som sagt nyfiken på hur du kom fram till det du skrev. Tack för klargörandet!

• Fredde1981
    nénuphar skrev 2020-08-08 08:36:23 följande:

Nu kan jag inte supermycket om det här men olika användare kan få olika träffar, har med indexering att göra. Tänker att informationen du letar efter inte finns om man tar en skärmdump med sin telefon men jag kanske är ute och cyklar?

Nej ingen skärmdump, laddade ned filen och använde ett program som läser ut metadata från bilderna. Funkar dock endast om det inte är en processad bild där informationen tagits bort eller försvunnit.

Testade Tineye och fick samma resultat som du fick.
Svar på tråden Helkroppstråden