Helkroppstråden
Hur mkt väger du?
Vad har hänt med dina pecs?
Här är en bild innan covid.
Skiljer nästan 10kg.

Hur mkt väger du?
Vad har hänt med dina pecs?
Här är en bild innan covid.
Skiljer nästan 10kg.

Är du snäll så får du en inlindad efterrätt ;)
Absolut! Jag Hjälper bara till att röra i grytan.
när bjuder hon in till buffén? ;)
Nej, tycker det är så roande att se gifta män go bananas över lite kjoltyg, patte eller vad som erbjuds
Hehe....unge man...man tackar det var snällt sagt då jag är tre år äldre än unga damen....men tur att mina drömmar om vackra dig inte stämde för det är inte sexigt med piercing på alla...
Jo en skönhet klär i allt men en piercing är väl inget klädesplagg... och nej fjäsk har inga gränser då man fjäskar...
Tack för samtalet med nu lägger jag på...orkar inte med ordbajseri från dig...adjö farväl ha ett bra liv...
Men hörrni pojkar, sluta häng upp er på såna småsaker. Livet är alldeles för kort för det! Jag är så glad o tavksam för alla fina komplimanger jag får. Det värmer gott i mitt 51-åriga hjärta <3
Låter jobbigt för dig. Men det positiva är ju att man har möjlighet att välja själv vilka trådar man har utbyte utav och vill följa Det finns ingen anledning att ta del av sånt som gör en illa och som man har svårt att påverka. Livet är på tok för kort för det.
Men om du tycker att det förstör tråden gå ur den då ingen har tvingat dig att gå med i denna...
Haha....nu är du ute och cyklar lite denna tråd heter helkroppstråden....haha....du låter mer virrig än mig ju....haha
Så du menar lika dum som dig??