Inlägg från: Anonym (Jaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaja)

Helkroppstråden

Anonym (Ralf) skrev 2021-01-14 19:04:13 följande:

Hur mkt väger du?

Vad har hänt med dina pecs?

Här är en bild innan covid.

Skiljer nästan 10kg.

Ni kan väl jämföra pecs, längd, bredd och djup på PM istället?
  • Anonym (Jaja)
    Carl40 skrev 2021-01-25 21:56:52 följande:

Är du snäll så får du en inlindad efterrätt ;)

krille62 skrev 2021-01-26 07:10:30 följande:

Absolut! Jag Hjälper bara till att röra i grytan.

Underhill skrev 2021-01-26 13:48:24 följande:

när bjuder hon in till buffén? ;)

Tänk om man kunde sortera bort allt annat än bilderna i tråden. Då slapp man sitta här med skämskudden.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Vinhagga) skrev 2021-01-26 22:15:53 följande:

Nej, tycker det är så roande att se gifta män go bananas över lite kjoltyg, patte eller vad som erbjuds

Förstår ju att det är gubbar som kommenterar men måste gubbarna vara så.. stefan-och-christer-buskis?

En del kommentarer påminner om när ens föräldrar försökte vara lite fräcka utan att vi barn skulle förstå.
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 10:48:28 följande:

Hehe....unge man...man tackar det var snällt sagt då jag är tre år äldre än unga damen....men tur att mina drömmar om vackra dig inte stämde för det är inte sexigt med piercing på alla...

"Tur att mina drömmar inte stämde.. "

Men allt klär en skönhet väl?

Herregud, fjäsket har inga gränser.
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 11:20:15 följande:

Jo en skönhet klär i allt men en piercing är väl inget klädesplagg... och nej fjäsk har inga gränser då man fjäskar...

"Jag drömde att du hade piercing"

"- Nej sånt vill inte jag ha"

"Åh, vilken tur att min dröm inte var sann för alla passar ju inte i det"

Haha! Ocharmigt och lite smått desperat på en och samma gång. Det måste ha tränat länge.
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-30 12:23:50 följande:

Tack för samtalet med nu lägger jag på...orkar inte med ordbajseri från dig...adjö farväl ha ett bra liv...

Ditt eget ordbajseri då? Ändå sen 2014..
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (51) skrev 2021-01-30 20:56:58 följande:

Men hörrni pojkar, sluta häng upp er på såna småsaker. Livet är alldeles för kort för det! Jag är så glad o tavksam för alla fina komplimanger jag får. Det värmer gott i mitt 51-åriga hjärta <3

Ok men nu är det inte för din skull jag påpekar detta utan för supermans egna skull (och för min egen också). Det är jobbigt när man måste sitta med skämskudde när man läser tråden.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (51) skrev 2021-01-31 17:11:19 följande:

Låter jobbigt för dig. Men det positiva är ju att man har möjlighet att välja själv vilka trådar man har utbyte utav och vill följa Det finns ingen anledning att ta del av sånt som gör en illa och som man har svårt att påverka. Livet är på tok för kort för det.

Ja, jag tycker det förstör tråden. Det är dessutom inte klädsamt för män att klänga och tjata till sig bilder. Lite mer självrespekt och manlig pondus kunde vara på sin plats. Vissa har ju gjort detta sen 2014 och det är kanske dags att träffa någon kvinna utanför FL.
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-31 18:18:12 följande:

Men om du tycker att det förstör tråden gå ur den då ingen har tvingat dig att gå med i denna...

Jag njuter av bilderna precis som du men jag har inget okontrollerat behov av att slänga ur mig pinsamheter varje gång någon postar naken hud. Tråden heter ju intima bilder, inte pinsamma kommentarer.

Du ska ju vara drygt 50 så du kan väl snäppa upp dig lite.

Nu tror jag inte det kommer hända men ja, när det blir tillräckligt mycket cringe, då är det svårt att vara tyst.
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-01-31 20:58:21 följande:

Haha....nu är du ute och cyklar lite denna tråd heter helkroppstråden....haha....du låter mer virrig än mig ju....haha

Två trådar med samma innehåll. Gör dig inte dummare än du är..
  • Anonym (Jaja)
    Superman skrev 2021-02-01 07:35:56 följande:

Så du menar lika dum som dig??

Du är gammal nog att vara min pappa och det här är din nivå? Sorgligt.

Jag förstår att det inte kommer sjunka in längre så vi behöver inte tjafsa vidare.
Svar på tråden Helkroppstråden