Helkroppstråden
Trevligt!
Jag älskar att duscha!!

Man fick ju ''Gilla-Markeringar'' ändå. Den trodde jag inte. Vad intressant och så roligt!
, men som idee kan man inte skriva vikt och längd? Alla ser vi olika ut och kan ge många en helt annan syn på sig själv som är likvärdiga :)

Kanske ingen dum idé?
Längd: 1.61
Vikt: 58 kg.
Idén om längd och vikt var fanken ej någon dålig tanke. Här ser ni en bild på mig och min fina flagga, den hänger förstås på min vägg. Lägg en bild du med, fru/herr trådstartare :)
Redan gjort? Gör det igen ;)
Jag tror att personen försökte vara positiv. Men gjorde nog det på ett klumpigt sätt.
Jag tycker i alla fall att du la upp en jättemodig bild på dig. Jag har knappt vågat lägga ut något bild på mig, som är lik i den stilen som andra här ^^
Det var en jättebra bild på dig! Jag tror (hoppsan) inte menade att vara nedvärderade. Du har samtidigt helt rätt, man kniper igen om man inte har något bra att säga!
Jag älskar att duscha!!

Jag väljer att citera min förra inlägg när jag var anonym. Så gör jag en ''uppdatering'' senare, kanske. 

Många har olika syn på vad som är kvinnligt. Men trots min mammamage trivs jag i min kropp.
Men klart du skall trivas med din kropp!! Inget fel med din kropp, vad jag kan se! Så länge din hälsa är i väl behåll, så är ju det viktigaste, inte sant?
Du har kanske en partner och barn. Är inte det i princip en av det viktigaste i livet och målet? ^^
Behåll din självförtroende/självkänsla. Alla andra som förolämpar, mår säkert innerst inne inte bra och trivs säkerligen inte själva med sin egna kropp! Så brukar det vara! 
En kaffestund i somras. Dåligt med doppa tyvärr...

Men så trevligt du har det! Kaffe, nakenhet utomhus, trevlig natur & stuga!!
Ahhh..Precis så som jag vill ha det! Vilken frisk luft!
Och kolla på vädret, man ser direkt att det är den perfekta sommaren för min del i alla fall. Varken för varmt eller för kallt. Utan svalt och skönt.
Vart du solbränd i sommar? 

Mycket intressant!
För dina bilder, speciellt den senaste. Så ses det inte alls ut som om du är 51. Ser mer som en kropp på en 30-åring. Häftigt!
Det är jag och tagen på gymmet. Skulle aldrig lägga upp en annan bild
Lägger upp en repris. Kan kanske komma med en uppdaterad bild vid ett senare tillfälle!