• RenLuft

Helkroppstråden

Anonym (Jag är jag) skrev 2020-12-23 12:36:22 följande:
    Vilken fin klänning. :) Dina skor matchar perfekt tycker jag! Och det fina vårdade blonda håret får hela din klädsel extra fin touch på det hela.

Trevligt!
  • RenLuft
    Anonym (Jag är jag) skrev 2020-12-23 12:36:22 följande:
    Jag noterade också att du har ju muskulösa vader. Såg väldigt fräscht ut!
  • RenLuft
    Anonym (Vågar man identifiera sig?) skrev 2020-12-02 11:00:18 följande:

Jag älskar att duscha!!

Cool

Man fick ju ''Gilla-Markeringar'' ändå. Den trodde jag inte. Vad intressant och så roligt!

• RenLuft
    Anonym skrev 2012-12-18 14:38:03 följande:

, men som idee kan man inte skriva vikt och längd? Alla ser vi olika ut och kan ge många en helt annan syn på sig själv som är likvärdiga :)

Kanske ingen dum idé?

Längd: 1.61

Vikt: 58 kg.

Idén om längd och vikt var fanken ej någon dålig tanke. Här ser ni en bild på mig och min fina flagga, den hänger förstås på min vägg. Lägg en bild du med, fru/herr trådstartare :)

Redan gjort? Gör det igen ;)

• RenLuft
    Guldnova skrev 2021-01-08 18:15:42 följande:
    Nämen var jag inte sexig nog för dig? Var syftet att vara sexig? Jag är så bekymrad över att du inte blev nöjd! NOT! 

Kolla igenom TS förlaga. Har man inget positivt att säga så kniper man! 

Jag tror att personen försökte vara positiv. Men gjorde nog det på ett klumpigt sätt.

Jag tycker i alla fall att du la upp en jättemodig bild på dig. Jag har knappt vågat lägga ut något bild på mig, som är lik i den stilen som andra här ^^

Det var en jättebra bild på dig! Jag tror (hoppsan) inte menade att vara nedvärderade. Du har samtidigt helt rätt, man kniper igen om man inte har något bra att säga!

• RenLuft
    Anonym (Vågar man identifiera sig?) skrev 2020-12-02 11:00:18 följande:

Jag älskar att duscha!!

Cool

Jag väljer att citera min förra inlägg när jag var anonym. Så gör jag en ''uppdatering'' senare, kanske. Glad

Guldnova skrev 2021-01-08 21:32:23 följande:
    Tack!  Du vågar nog du oxå. De är snäll här inne Glad
  • RenLuft

Förra gången jag la ut denna bild, var jag anonym. Efter snälla Guldnova, så tänkte jag att jag skall lägga upp en bild på mig. En ny bild skall jag försöka lägga upp med, förstås. Det kanske kommer! Glad
  • RenLuft
    Lillyrose1984 skrev 2021-01-09 20:01:26 följande:

Många har olika syn på vad som är kvinnligt. Men trots min mammamage trivs jag i min kropp.

Men klart du skall trivas med din kropp!! Inget fel med din kropp, vad jag kan se! Så länge din hälsa är i väl behåll, så är ju det viktigaste, inte sant?

Du har kanske en partner och barn. Är inte det i princip en av det viktigaste i livet och målet? ^^

Behåll din självförtroende/självkänsla. Alla andra som förolämpar, mår säkert innerst inne inte bra och trivs säkerligen inte själva med sin egna kropp! Så brukar det vara! Flört

• RenLuft
    Guldnova skrev 2021-01-09 23:49:51 följande:
    Fin bild och en väldigt fin kropp. Underbar solbränna! 
    Tack Guldnova! Jag blev glad att det var just du som skrev. Du verkar snäll och ärlig av dig :)

Hehehe, permanent ''solbränna'' Flört
  • RenLuft
    Guldnova skrev 2021-01-11 12:57:36 följande:

En kaffestund i somras. Dåligt med doppa tyvärr...

Men så trevligt du har det! Kaffe, nakenhet utomhus, trevlig natur & stuga!!

Ahhh..Precis så som jag vill ha det! Vilken frisk luft!

Och kolla på vädret, man ser direkt att det är den perfekta sommaren för min del i alla fall. Varken för varmt eller för kallt. Utan svalt och skönt.

Vart du solbränd  i sommar?  FlörtCool

• RenLuft
    Anonym (51) skrev 2021-01-31 10:54:26 följande:
    Glad jag blir, tack!

Mycket intressant!

För dina bilder, speciellt den senaste. Så ses det inte alls ut som om du är 51. Ser mer som en kropp på en 30-åring. Häftigt!

• RenLuft
    Anonym (77) skrev 2021-07-25 22:24:22 följande:

Det är jag och tagen på gymmet. Skulle aldrig lägga upp en annan bild

Personen syftade inte ens på din bild......
  • RenLuft

Lägger upp en repris. Kan kanske komma med en uppdaterad bild vid ett senare tillfälle!

Svar på tråden Helkroppstråden