Helkroppstråden

[quote=81487829][quote-nick]Bella 89 skrev 2021-11-13 17:23:26 följande:[/quote-nick]
Men tack , bestämde mig för att inte vara så blyg den här gången ;)
Tack underbara du för att du delar med dig av dina magiska bilder!
Jag hoppas verkligen att du tar fler bilder av dina bröst och delar dom med oss. ????
#Bella 89
Du är verkligen sagoligt vacker och otroligt sexig! ????
Dina bilder får mig verkligen att drömma!
Du är då fanimej otroligt läcker Bella. En sådan härlig advent det blev. Ser fram emot andra genast. Fast en kalender skulle vara ännu bättre.
Inte? Jag som varit extra snäll iår. Trodde man fick det man önskar då? :p
[quote=81515386][quote-nick]Anonym (Kakmonster) skrev 2021-11-29 14:55:19 följande:[/quote-nick][/quote]
Ingen skalpell har någonsin närmat sig mina bröst. De är fullkomligt naturliga
Trevligt;) Två för en. Myyyys.
Julen kom tidigt i år
Magisk för den som får
Omfamna de stora och sköna
Julmys under granen den gröna
Nu vill vi se Bella igen. På tok för länge sedan
Okay... utan BH. Håll till godo.
Bjuder på det gamla vanliga då
Måste dessvärre instämma med föregående talare. Medan vissa män i den här tråden har överraskat mig positivt genom att agera som gentlemän och bekräfta att jag är en människa, inte bara ett par bröst..... så har tyvärr majoriteten skickat meddelanden som "snygga bröst, vill du träffas?" Och klarar sen inte av att ta ett enkelt nej till svar. Så ja, det förstör tyvärr lusten att ladda upp fler bilder.
Alltså personligen tänker jag lite om man ger sig in i leken? får man leken tåla. För ärligt, vad vill jag ha för reaktion? Har många gånger frågat mig det. Uppmärksamhet? Nja, kanske, till en viss del. Men för mig är det inte det primära.
Jag är hemsk. Jag erkänner. Jag gör det för att kåta upp och attrahera män. eller kvinnor för den delen med.
Men framförallt gör jag det för att det gör mig själv jävligt kåt. Stunderna är heliga när jag fotar. Dom är mina. Min egentid.
En flykt från verkligheten. En verklighet där det inte finns några måsten. Vill alltid försöka uppnå att förmedla en känsla.
Självklart är jag ingen knulldocka bara för att jag väljer att lägga ut bilder.
Nej, jag och alla andra, kvinnor som män, bör bemötas med respekt både här och utanför FL. Bidrar jag med att objektifiera kvinnan? Ja, kanske.
De allra flesta hajjar ju grejen. Men tyvärr inte alla.
Inte konstigt att många väljer att skriva under anonymt nick.
För i tråden utspelar sig en version och i pm många gånger en helt annan. Tror många män skulle bli förvånade om man skulle göra en screen shot av alla pm som kan ramla in på en dag och framförallt dess innehåll.
Så har vi alla gentlemän. Dom som får mig att smälta. Dom som äger just bara för att dom med fingertoppskänsla pejlar läget och respekterar gränserna. Härligt att ni finns :)