• virrisen

Helkroppstråden

Jag fick barn för ett år sen och jag har fyllt 40 och JAG ÄR NÖJD! :)

• virrisen
    Pillare skrev 2015-01-24 21:41:59 följande:

Men fan, hur kan du INTE vara nöjd när du ser ut så här?!

Med andra ord, ser JÄTTEBRA ut!

Tack!!! :) Menar bara att jag varit mycket missnöjd när jag var yngre men nu har jag slutat med det! ;)
  • virrisen
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 09:53:52 följande:

Gomorron Virrisen!! Snyggt rack haha!!  @ UU

Rack? :)

Jag roade mig med att skicka samma bild till min sambo, han svarade "jag älskar dig". Det hade han svarat om jag skrev "det blir pannkaka till middag" också, hur har han blivit så tråkig?!?!!? :D

Jaja, tack för era, lite mer fantasifulla, kommentarer! :)
  • virrisen
    supremev skrev 2015-01-27 13:04:05 följande:

Vilken tråkig sambo du har! Jag hade berättat allt jag hade velat göra med dig ;)

Men NÅNTING i alla fall??!? Jag förstår mig inte på människan ;)...
  • virrisen
    Jon the papa skrev 2015-01-27 13:05:10 följande:

Haha solen kom faen fram idag efter att inte ha tittat fram på en månad eller nått här på västkusten :D 

Så köket bjöd på lite trevlig skugga i solens ljus :) 

En naturell 

Och lite svartvitt :D 

Hoppas alla får en härlig tisdagensdag nu :D 

Supersnygging!!! :)
  • virrisen
    LostInTranslation skrev 2015-01-27 13:26:41 följande:

Sambolivet gör det med många förhållanden. Livsfarligt...Skicka ett utan trosor och särade lår och se om han svarar samma sak haha...

Får bli det nästa gång... :) Mycket troligt att jag får samma svar ;)...

Jag vet att sambo-livet kan vara en sexuell fälla... ;)

Han är den som sunkar runt i mysbyxor, går på toa med öppen dörr och kliar sig mellan benen- jag försöker i alla fall och anser att han borde skärpa sig ;)
  • virrisen

Jo men jag har skaffat mig en 5 år yngre ju... Men det räckte tydligen inte, hahahaha {#emotions_dlg.djavulsk}

Fast NÄ, nu ska jag inte hålla på och låta bitter-livet är rätt bra ändå faktiskt! Kyss

• virrisen

Bara för det kommer en annan bild som också sambon fick i november och svarade "jag älskar dig" på... Cool Det är i alla fall bra att han älskar mig, haha! Skrattande

• virrisen
    Jon the papa skrev 2015-01-27 14:54:09 följande:

Jag älskar dig! (vilket jag såklart baserar på min stora kännedom om dig, din personlighet, humor, skratt, söta egenheter och den där pussen i nacken du utdelar när man lagar mat )

Haha crap kom på att jag inte alls vet det där, så du får hålla dig tillfreds med ett DAEM ! Står fortfarande vid med att du har snyggare kropp än de flesta 20 åringar idag XD Nom nom nom

Man glömmer aldrig ett ansikte på någon som älskar en ;) så döm om min förvåning när du dök upp i mitt Instagram-flöde precis! Jättesnygg kille och bra val av kosthållning så tydligen smart också, haha! :)
Svar på tråden Helkroppstråden