Inlägg från: lilletrille |Visa alla inlägg
  • lilletrille

Helkroppstråden

justnextdoor skrev 2013-04-16 22:06:54 följande:
    God kväll Längesen jag bidrog med en bild här...

Grrr :)
  • lilletrille

[quote=69571716][quote-nick]lotus1301 skrev 2013-04-17 11:42:03 följande:[/quote-nick][/quote] Snyggt! Förresten, jag tror att anonym är lite kär i dig.. ;)

• lilletrille
    lotus1301 skrev 2013-04-17 12:01:26 följande:

Snyggt! Förresten, jag tror att anonym är lite kär i dig.. ;)
    Hmm hatkärlek isf .[/quote] Avundsjuka..
  • lilletrille
    Anonym skrev 2013-04-17 12:08:35 följande:
    Bara kroppen isf, från hakan och neråt, det är ju det enda som är intressant i såna här trådar

Anonym skrev 2013-04-17 12:08:35 följande:
    Bara kroppen isf, från hakan och neråt, det är ju det enda som är intressant i såna här trådar

Ja du vet, "helkroppstråden". Man blir ju inte jätteförvånad att det är fokus på just kroppen. Säga vad man vill om att visa upp sig. Vi är alla olika och tycker om olika saker, men när man blir så besatt av en annan människa att man sitter och sparar ner dennas kroppsbilder, då blir det mest bara sorgligt. Kanske läge att komma ut lite, prata med någon, göra nåt åt sin självkänsla, vidga sina vyer och acceptera att vi är olika? Både i utseende och personlighet.
  • lilletrille
    Anonym skrev 2013-04-17 12:22:54 följande:
    Ja såklart, fokus är kroppen från hakan och ner. Inte personlighet, humor eller intelligens. Tack för hobbyanalysen, men varför jobba på självkänslan när man kan hänga här?

Varför? Därför att en människa med bra självkänsla har inga behov av att döma och klanka ner på andra. Du skulle förmodligen må bra av det, att sitta och spara ner andras bilder är inte ett friskt beteende. Just saying.
  • lilletrille
    röderaff skrev 2013-04-23 11:31:04 följande:
    Anton kanske är genuint intresserad av smink och mode. Det finns faktiskt en hel del män som är det. Tycker det är synd att kalla en man för fjolla bara för att han gillar traditionellt kvinnliga sysselsättningar. Är kvinnor fjollor i dina ögon Philipsson?  
    Das ding an sich

röderaff skrev 2013-04-23 11:31:04 följande:
    Anton kanske är genuint intresserad av smink och mode. Det finns faktiskt en hel del män som är det. Tycker det är synd att kalla en man för fjolla bara för att han gillar traditionellt kvinnliga sysselsättningar. Är kvinnor fjollor i dina ögon Philipsson?  
    Das ding an sich

• lilletrille

Jag tycker att Anton är en fin kontrast till alla anonyma rövhål som försöker trycka ner andra människor. Mer kärlek och respekt är det ingen som dör av..

• lilletrille
    Razz skrev 2013-04-23 16:42:25 följande:
    Jag vet flera kvinnor här på FL som i det tysta har roligt åt hans inlägg och tycker att det är som Philipsson säger ganska patetiskt att lovorda varenda kvinna som lägger upp en bild. Som kvinna måste man verkligen känna sig speciell att få en positiv kommentar av han.
    Det är jag som är Anonym.

Razz skrev 2013-04-23 16:42:25 följande:
    Jag vet flera kvinnor här på FL som i det tysta har roligt åt hans inlägg och tycker att det är som Philipsson säger ganska patetiskt att lovorda varenda kvinna som lägger upp en bild. Som kvinna måste man verkligen känna sig speciell att få en positiv kommentar av han.
    Det är jag som är Anonym.

Men man kanske skall släppa tanken och strävan efter att vara så mycket mer speciell än alla andra. Jag menar, jag är vad jag är oavsätt vad Anton eller någon annan kommenterar på min bild. Nu säger han att han menar vartenda ord han säger, och om det nu är så, ja då tycker jag att det är en fantastiskt bra egenskap han visar upp - det att kunna se skönheten i alla olikheter. Oavsätt om han kommenterar för att vara snäll eller för att han verkligen menar det han skriver så verkan han ha en fint hjärta och han vill uppenbarligen andra väl. Det är väl ändå bättre än att sprida skit och negativitet!?
  • lilletrille
    Nanime skrev 2013-04-24 20:47:20 följande:
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

Nanime skrev 2013-04-24 20:47:20 följande:
    nästan 20 kg på 1 år. Byxorna på bilden satt tight för 1 år sen. ALLA mina kläder blir för stora nu! Dags för ny garderob tror jag :P

Du e grym!
  • lilletrille
    pink dolly skrev 2013-04-26 20:35:21 följande:
    [/quote] [quote=69684718][quote-nick]pink dolly skrev 2013-04-26 20:35:21 följande:[/quote-nick]

Mind the gap ;) Snyggt!
Svar på tråden Helkroppstråden