• Fenina

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-15 10:54:36 följande:
    Haha orkade inte kolla upp hur det stavades.. är smått dyslektisk... sorry ObestämdFlört

Haha Anton, jag fattar och du lyckades få till det ännu en gång SkålSkrattande.
    Haha nej, jag hackade inte på din stavning. Finns en snuskvits om ananas bara och det var den jag syftade på :) En tjej som lär sig suga av genom att tänka "melon".... viska det med läpparna, ganska mjukt... men när det väl är dags misstar hur frukten för "an an as".... aj aj aj att få den frukten om kuken hahaha.... 
  • Fenina

Men dahhhh. Man kan inte inboxa en anonym knasboll

• Fenina
    NOEL75 skrev 2013-10-15 11:14:45 följande:
    Svartvitt var det....
    Lunchdags först om en timme... jag är redan hungrig!
  • Fenina
    NOEL75 skrev 2013-10-15 11:47:46 följande:
    Tack snygging  Kyss
    Bränt mycket extra energi på förmiddagen? Flört Sugen på något speciellt?
    Städat som en gnu. Skulle behöva sätta mig på något och vila lite. 
  • Fenina
    Anton Chigurh skrev 2013-10-15 11:55:26 följande:
    Fast, sätter du dig på det som NOEL vill att du skall sätta dig på, så blir det ingen vila för din del, Fenina. 

Hehe skulle nog inte göra mig allt för mycket. Det är mest springandet jag vill avstå från, att trycka ner han på en stol, gränsla honom och vicka lite på höfterna är ju ingen match.... frågan är bara om han lyckas ta kontrollen och få lite pli på mig när jag väl satt igång. 
  • Fenina
    Liberatated skrev 2013-10-15 11:55:51 följande:
    Svartvitt var det
    Jag älskar dina tatueringar....och magen....och tatueringarna...och magen...och....ja du fattar grejen....
  • Fenina
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-15 12:01:02 följande:
    Tror att Noel inte har nåt emot lite bångstyriga tjejer som han kan sätta på plats, så att säga! Haha!
    Ohhh... tänk att en tanke kan få det att pirra mer än en bild.... Skäms
  • Fenina
    NOEL75 skrev 2013-10-15 12:05:52 följande:
    Herregud, nu känner jag mig sådär sexuellt utnyttjad igen!! Tyst Men jag vet precis hur jag skulle göra för att ge igen med samma medicin när du haft ditt lilla roliga och tror att du har kontrollen som mest.... Det var ju  praktiskt att du har sånt där långt och bra hår också...
    Du kan slita i det bäst du vill, så länge min blick fortfarande är trotsig har du inget vunnit...
  • Fenina
    Speak up skrev 2013-10-15 12:28:16 följande:
    Wow!!! Hur i helskotta lyckas man ta en sån här bild rent praktiskt? Cool Imponerande vinkel!
    Solig Tack! Skål 
  • Fenina
    Smeckerslillaex skrev 2013-10-15 12:39:52 följande:

Bedrövligt....
    Sorgligt.... två år har gått och du har fortfarande inte kommit över att jag valde att ligga jävligt bra istället för med dig?
Svar på tråden Helkroppstråden