• Speak up

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-18 08:43:09 följande:
    Börjar lite diskret denna fredagen.. Annars kanske vissa tror för mycket(eller hoppas)
    En bra start är det hur som helst, tjejen! Cool Dom ser ytterst kyssvänliga ut, dina läppar.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-18 07:25:09 följande:
    Skål TGIF Skål!!!!!

Det borde nästan vara förbjudet att ha så genomskinliga, inbjudande trosor här! Skäms
  • Speak up
    celineswaltz skrev 2013-10-18 05:59:39 följande:

Oj vilken ödmjuk och possitv kommentar.Sådant uppskattar jag !...och tack så mycket för komplimangen. Den värmer
    Ödmjukhet är mitt mellannamn, haha! Oskyldig Så roligt att du uppskattar det. Det ska jag komma ihåg! Flört
  • Speak up
    BonnieochClyde skrev 2013-10-18 12:39:57 följande:

Ha en bra Fredag alla...Kyss
    MIN fredag blev åtminstone genast mycket bättre! Vilken bild! Tungan ute Mycket vacker byst..
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-18 12:53:49 följande:
    Regler är till för att brytas Cool!
    Grrrr...! {#emotions_dlg.djavulsk} Jaja... Nu när du ändå är i farten kan du kanske ta en liten närbild på de där underbara trosorna nån gång(?) (När du har dem på dig givetvis, hehe.) Flört
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-18 13:12:21 följande:
    Nog för att det är fredag och allt men SÅ roligt ska vi inte ha det..... än Flört.
    Hahaha... Saliga äro de tålmodiga. Flört
  • Speak up
    Fenina skrev 2013-10-18 13:17:15 följande:
    Gör du inget annat än skaffar nya konton dagarna i ända, för att häva ur dig en massa tradigheter? Snacka om ybertråkigt liv. 

Skaffa glasögon kanske så du ser lite bättre?....just sayin....  
    Äsch, det är ett sånt där Jehovas vittne. Han/hon har fribiljett till paradiset, vi andra lär brinna i helvetets eldar i all evighet. Men(!) vi har åtminstone ett roliga liv på vägen dit! Flört 
  • Speak up
    Anonym (?? 2) skrev 2013-10-18 13:37:43 följande:

Bjuder på en bild på en allt annat än perfekt kropp med ett ex antal extrakilon. Helt fritt från retuschering, poser och fejkade tuttar! ;)

Det finns inget som heter "perfekt kropp"! Du ser helt underbar ut. Skrattande Varför bara vara skinn och ben ändå!
  • Speak up
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-18 13:42:16 följande:
    Tvekar på att hen är ett JV faktiskt. Isf en väldigt dålig sådan.
    Däremot nån som tror att det irriterar mig att hen hänvisar till min bakgrund hela tiden.

Well, ain´t gonna happen. Jag har alltid stått för min bakgrund, och också för mitt avhopp och mitt liv efter avhoppet. Så tji liksom!
    Älskar, älskar, älskar! Solig
  • Speak up
    Anonym (?? 2) skrev 2013-10-18 13:51:03 följande:

Nu missförstår du mej lite.. Jag ser inte ner på tjejer med fejkade tuttar. Känner rätt många som har det och har skaffat det av olika anledningar. Mer ett skämt om min egna kropp och tidigare diskussioner här i tråden =)

Tack Skäms
    Tack!!
    Ingen orsak alls! Glad Ser gärna fram emot mer bilder på dig. Nu när det ändå verkar vara bröst i fokus måste jag passa på att berömma dina. De ser väldigt härliga och inbjudande ut. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden