-
Det blir nog bra. Golf är alltid trevlig oavsett om man vinner eller ej.stocken skrev 2013-08-01 10:24:38 följande:40 poäng va länge sen jag hade men de gånger jag spelar poängbogey brukar jag landa runt 36 i alla fall. -
stocken skrev 2013-08-01 10:31:35 följande:Ska vi ha nått pris till vinnaren med?
nånting säger mig att du har ett förslag redan....
-

För att komnpensera det tråkiga golfsnacket! -
stocken skrev 2013-08-01 10:36:49 följande:Nej det har jag inte, det va därför jag frågade
Hmm! Den som förlorar lägger upp en vacker bild här i tråden och erkänner sig besegrad? -
Tror du är förlåten nu.... snyggt
PAUSA skrev 2013-08-01 10:38:40 följande:
!!Anton Chigurh skrev 2013-08-01 10:40:24 följande:Vackert, Von, jävligt vackert...
Men tack hörrni
-
Jag tackar inte nej till en utmaning!Anton Chigurh skrev 2013-08-01 12:21:45 följande:Jag har faktiskt testat långgolf, en enda gång, efter 30 min introduktion fick jag spela ett hål också, det heter väl så, det var iaf tre i par på det hålet, och gissa hur många slag jag behövde ???
Just det....tre, och det var fanimej första, och hittills enda, gången jag spelade. Frågan är om inte jag skulle ta å utmana dig på en match, Von !!!Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Du måste vara en naturbegåvning! Varför fortsatte du inte? -
Lycka till! :)Georg5567 skrev 2013-08-01 15:39:19 följande:Bra Jobbat.....imorgon är det dags igen fy fasen vad skönt!
Man kanske skulle starta en golftråd...
-
Snygg blus PAUSA!
Blir du också fnissig av bubbel?
-
Härligt PAUSA, kanske är dig jag ska bjuda in för att dricka upp golf-vinst-skumpan!
-
Skål för den!Qwerty85 skrev 2013-08-01 16:04:28 följande:Nu var det ett tag sedan, har följt allt tjafs... undrar varför man ens orkar gå in i en bildtråd där folk får visa upp sig om de vill och sen klaga på deras utseenden... för att vissa personer inte gillar vissa kroppar så betyder det inte att andra inte gör det. Att lägga ner energi på att klaga istället för att bara sluta titta är rätt så pinsamt, om man inte vågar visa bild på sig själv så har man absolut ingen rätt att klaga på andra heller... eller nåt.
Hur som helst så är detta en bildtråd och då lär man ju bidra med något iaf, även om det inte är så imponerande och "perfekt" som så många anonyma vill att det skall vara.

Nu är det helg för alla knegare som jobbar in fredagar på annan ort!!!
Tittar gärna på dig en stund! ;)
Trevlig välförtjänt helg!