Inlägg från: ÄppelPäppel14 |Visa alla inlägg
  • ÄppelPäppel14

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:31:47 följande:
    Kyss Lust att hänga med på en löprunda idag??

Om du vill se min ryggtavla försvinna i fjärran så........  Drömmer!!
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:37:46 följande:
    Det kommer inte hända. Har jag fått korn på småvilt så släpper jag det inte längre bort än att jag kan fälla det... Tungan ute

Inser med tanke på ditt svar att du inte har träffat en kanin som mig tidigare Flört!!??
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:48:32 följande:
    Tack för det Pillan!! Det är ju ändå måndag Kyss

Kanske stämmer, men jag drömmer ju om det varje natt så lite erfarenhet borde väl det ha gett mig Flört..... Var inte du en Greyhound förresten?
    Greyhounds jagar väl kaniner eller hur det nu var Foten i munnen??
    Bara det blir som jag vill ha det i slutänden är jag nöjd Tungan uteHjärta!!
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 08:57:15 följande:
    Ja, så kanske det är...förvirrande. Tror aldrig det blir exakt som du vill ha det gumman, men tillräckligt nära för att du skall komma tillbaks efter mer om och om igen...Cool
    Mmm...... godsaker brukar ju vara smått beroendeframkallande och jag tror inte att du är ett undantag DrömmerFlört.
  • ÄppelPäppel14
    Anton Chigurh skrev 2014-02-17 08:58:11 följande:
    .....slut-ändan. Jag tycker mig se en viss symbolik här....!

Men det kanske är jag det. Fan vet.

Ha en skön dag oavsett, Krokus.Glad

Haha Anton.. man ska inte vara sådär rapp på måndagsmorgonen.. det är inte rättvist emot oss trögstartade stackare {#emotions_dlg.djavulsk}Kyss!
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:23:22 följande:
    Nej det hoppas jag inte. Tror jag är en av de nyttigaste godsakerna du kan bli beroende av dessutom....Glad...Det hade varit ett beroende i symbios...
    Ska jag nu unna mig godsaker kan det lika gärna vara av den onyttiga sorten.....sött, sliskigt och segt Tungan uteSkrattande.
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:45:35 följande:
    Sött, sliskigt och segt......hmm låter mer som att du beskriver Lasse Kronér i mina öron....

OjFörvånad.. då måste jag ha missbedömt dig totalt Obestämd!!??
    Du vill alltså bli beskriven mer som sur, torr och hård Drömmer??
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 10:57:03 följande:
    Hmmm..Sur? Förmodligen om du kallar mig för sliskig. Torr? ?adå om du känner efter bakom mina öron. Hård? Japp, definitivt... Cool

Haha.... hur lång tid tog det att formulera dessa rappa meningar Skrattande??
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 11:02:34 följande:
    Snabbare än du hinner säga Äpple....såklart...

Såklart Skrattande!!
Svar på tråden Helkroppstråden