Inlägg från: Anonym (Skönabönan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skönabönan)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-09-03 20:28:51 följande:
    Ohh så bönan är också en stygg tant!! Skönt att du är en av alla vackra kvinnor här som äntligen kommer ut som tant.....och stygg Kyss
    NyttNamn skrev 2014-09-03 19:19:42 följande:Helt plötsligt blev jag en tant... En stygg sådan... smile2.gif  

Det är tur du inte postar bilder så ofta, för då skulle jag nog fan vara blind - du är så snygg att det gör ont i mina ögon!!   smile2.gif  
    Du gör dig perfekt som stygg tant du med tror det är fler som har det i sig än man kan ana... Om man i nte redan är det kan man ju ta ut det i förskott... Tackar ödmjukast men jag tror ögondroppar hade gjort susen...Det kommer en dag då även du kommer sälla dig till de stygga tanternas sällskap, men tills dess tycker jag du är HELT okej som du är... Kyss

Jag visste inte att tant var något man kom ut som....men för dig kan jag komma ut som vad du vill.
  • Anonym (Skönabönan)
    LostInTranslation skrev 2014-09-03 21:16:09 följande:
    Menar du verkligen att jag kan önska mig vad som helst....Hmmm tror du skulle passa alldeles utmärkt som min sexslav i så fall... Hade ett bra crew ett tag men sen de flydde finns det platser att fylla haha...
    Nu lovade jag visst för mkt. Kan säga på en gång att ja hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra så jag skulle bli en helt värdelös slav.
  • Anonym (Skönabönan)
    Påven Johanna skrev 2014-09-04 17:22:58 följande:
    Har du fått några hittills? Annars kan du väl helt enkelt bara ha en stående inbjudan till boxen? Jag tror att allavid det här laget har förstått att du inte blir kränkt om det dimper ner en nakenfis eller tio i din privata meddelanden-låda. Skulle någon känna för att posta sin snippa till en random snubbe på nätet så vet de garanterat att du inte lägger dig i fosterställning och gråtskriker nej. 
    Du är för underbar
  • Anonym (Skönabönan)
    LostInTranslation skrev 2014-09-04 18:03:09 följande:
    Här tar man dig på orden och så blir det bara så himla tokigt... OskyldigDet verkar vara ett vanligt problem nuförtiden att folk skall ha så himla mycket frihet jämt smile5.gif .... Jag tycker om dig ändå bönan...hatar också när folk säger till mig vad jag skall göra haha...
    Tur. Ja va lite rädd att ja va helt körd nu. Ja e ju bra på så himla mkt mer än å just ta order.
  • Anonym (Skönabönan)
    Anonym (X 7) skrev 2014-09-05 12:15:56 följande:

Fin man å fint skägg.
  • Anonym (Skönabönan)
    straight arrow skrev 2014-09-06 21:25:08 följande:
    Åh! Det är verkligen supersnygga bröst du har. Fantastiska!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Tack! Du är ju så fin du me.
  • Anonym (Skönabönan)
    straight arrow skrev 2014-09-08 14:22:47 följande:

phplc05Nc50177.jpg

Stel i kroppen idag, kunde behöva en massage...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Pax för rumpan
  • Anonym (Skönabönan)
    straight arrow skrev 2014-09-08 15:12:26 följande:
    Varsågod! Rumpan har dock blivit anmäld och borttagen flera gånger nu här i tråden så det får bli en privat session för den... ;)
    Så länge den inte blivit anmäld och borttagen på riktigt så kommer massagen av den ske privat.
  • Anonym (Skönabönan)
    SegaMorsan skrev 2014-11-11 15:46:45 följande:

HJÄLP!! Vilken av dessa tre ska jag välja?? Beslutsångest delux! 0.o phpgoYxl109058.jpg

1:an eller 2:an helt klart
  • Anonym (Skönabönan)
    LostInTranslation skrev 2014-11-12 18:08:09 följande:

TGIW!!!!

Ertappad med fingrarna i kakburken...
  • Anonym (Skönabönan)
    Anonym (Leonard) skrev 2014-11-16 16:58:30 följande:

sanshou träningen börjar ge resultat nu känns det som, vad säger du?

Jag håller med!!!
Svar på tråden Helkroppstråden