Inlägg från: Anonym (:) 6) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:) 6)

Helkroppstråden

Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-09 10:52:08 följande:

Haha...ja! Får jag låna din eller? Men jag kan gärna trösta mig med någon härlig bild från dig!

Visst kan du få låna den, men då får du posta en bild som kompensation!
    Beundrare skrev 2014-08-09 11:05:18 följande:

I den poolen skulle jag vilja dyka ner i. ;)

Fortfarande välkommen!
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-09 11:11:31 följande:

Din kamera du bestämmer! Du kan tom få ta korten själv om du är snäll....och naken!

Asg, du är verkligen på generöst humör idag!
    småsugen skrev 2014-08-09 11:14:01 följande:

Mmm, nice!Så himla fin bild!!!

Tack!
    Zack skrev 2014-08-09 11:25:47 följande:

Vilken snygg och kreativ bild. Och ditt motiv är ju som alltid av allra högsta klass. Säg till om du vill ha sällskap vid poolkanten, så anmäler jag mig som frivillig ;)

Tack Zack! jag gillar att fota under vatten, man får skojiga och snedvridna bilder.

Sällskap uppskattas alltid!
    Beundrare skrev 2014-08-09 11:38:19 följande:

Säg mig bara nä och var ;)

Ojoj, nu satte du mig på pottkanten!:O jag urusel på geografi, men jag ska klura på det!
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-08-09 11:47:57 följande:

Bjuder på en jobb bild med kläder kan ju inte stå naken ifall chefen kommer ju  

Snygg!
    straight arrow skrev 2014-08-09 12:10:28 följande:

[quote=73762796][quote-nick]Anonym (:) 6) skrev 2014-08-09 10:57:40 följande:[/quote-nick]

Underbar bild!

[/quote]

Tack pilen!

Ja, kaponjär, eftersom du inte har dykt upp, så åker kläderna på igen! Cool
    Och om du fortfarande vill låna kameran, så står DU framför den! NAKEN!! Tungan ute
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-10 15:36:33 följande:

Haha...men men men men... Jag sa ju aldrig när heller, sitt sådär du ett tag jag kommer!

Fjärilar från helvetet också...jag har alltid gillat dom små liven men nu vete fan om dom gillas längre!

Jävla härlig kropp har du då, och brösten...ja just det...dom ja, riktigt snygga, benen sen och magen. Ja man blir lite...vad säger dom...öööö...hmmm...lite sådär, ja du vet! Kort och gott, du är härligt läcker du!

Ja,tack du, här satt jag och väntade men ingen kaponjär kom. :'( så som jag skrev tidigare, så är det du som hamnar framför linsen, inte jag!

Men tack för dom värmande orden iallafall!
Svar på tråden Helkroppstråden