Inlägg från: Newbe sept |Visa alla inlägg
  • Newbe sept

Helkroppstråden

Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^ 

[quote=74263392][quote-nick]Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:20:19 följande:[/quote-nick]

hahah förstår, är knappt själv i medelåldern men tekniken kom och sög med mig ner, lite av en nörd ^^

åh, skoja inte.. En väldigt sexig nörd.. Det måste ju vara right up there bland alla konstiga fantasier man någonsin haft.. Du måste få alla de andra nördarna att gå i självspin och autodestruera ju.. ;) (och ja, här ventilerar jag alla fördommar jag kan tänkas ha om folk som faktiskt förstår sig på teknik... :D)

Sjukt kul ju, jag var tvungen att googla aimbot.. Nu vet jag!

Så här bra går det när jag försöker citera saker.... (Ovan)
  • Newbe sept
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-31 11:34:06 följande:

Kom precis hem från träningen, såååå skönt med en lång varm dusch Puss på er alla snyggingar!!

En fantastisk morgon i tråden.. Kan inte för mitt liv förstå varför jag slutade titta in här.. :)
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 11:50:51 följande:

haha ja, lite spratt i skallen lyckas man väl sätta på dom när dom inser att en brud har just ägt dom :P Blandade känslor mest har jag märkt dock, vissa arga och tycker de är pinsamt andra blir helt till sig i brallan ^^

"Helt till sig i brallan" känslan kan jag sympatisera med.. ;) det är ju uppenbarligen inte vilken "brud" som helst som ägt dem..
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-10-31 12:12:46 följande:

Nu är du för söt ;D

Hahaha, söt vet jag inte, mkt annat men söt... Men jag är inte omöjlig, söt kan vi kalla det.. :)
  • Newbe sept
    Anonym (Snäckan) skrev 2014-10-31 20:15:24 följande:

Med gänget ska det ju stå haha

Puss puss!

All lycka.. ;) avis på den som bjuder på.. :)
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 08:28:42 följande:

Härlig natt blev de iaf, Efter 4 månaders torka, Äntligen! :D  (bilden tagen från inatt, bjuder på den)

Ser ut som ett trevligt hotelläventyr.. ;)

Avundsjuk, är bara förnamnet!
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:18:59 följande:
    Japp de va så sent och jag hade inte städat så hotell all in! , avis? varför detta? ;)
    Påven Johanna skrev 2014-11-01 09:12:47 följande:
    Vad det någon du kände? Om inte så måste den karln ju ha trott att han dött och kommit till porrhimlen när den där synen uppenbarade sig framför honom. Han går nog runt och slår sig i ansiktet hela dagen idag, så överraskad och lyckligt lottad han uppenbarligen blev igår. 

Herregud din "nörd".. Du har tittat för mkt på skärmen och för lite i spegeln..
    Du måste titta på de andra bilderna från natten och komma fram till "Ja, jag är sjukt het och just den här bilden skulle nog han newbe på familjeliv kunna skriva milsvis om"..

Den är bra.. och jag är helt säker på att du är bra.. haha..
    Romaner i tråden, vet inte hur poppis det är..

• Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:31:14 följande:
    kan inte direkt skriva till dig privat heller ^^
    Finns det ngt som sexiga dator förken inte kan? ^^
    Du har säkert en egen rollfigur på comicon lr ngt.. ;)
    Slavegirlswede - A deadly look on a deadly computer genius..
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:42:56 följande:
    hahahah xD
    She will catch you with here looks and corupt your brain with here's briliant mind..
    Ja, lr ngt...haha..
    Men det är väl bara att skriva? förstod inte?
  • Newbe sept
    Anonym (Slave) skrev 2014-11-01 09:47:38 följande:
    din profil är på privat :)
    Är den? Hahaha, skratta inte nu..
Svar på tråden Helkroppstråden