Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Tack!! Nyrakad är jag för det mesta... Gillar det så.... Har hört att det brukar gå rätt vilt till på dessa fester )(ny på jobbet) men vad som händer på festen stannar på festen... Är det inte så de säger...

Sydman skrev 2015-12-18 12:16:17 följande:

Du har en helt underbar kropp fröken!du ser ut att vara nyrakad och fin inför kvällen!

• Fröken Maria

Trånga kalsonger låter ju urmysigt!! Well Done!! Då fortsätter jag att posta bilder då... Eller??

Mattias39 skrev 2015-12-18 11:23:19 följande:

ÅH...men alltid i bakgrunden? Eller har du kanske postat under annat nick tro? Vill bara påpeka att du nu har smittat av dig och att jag(och fler med mig) nu går runt med trånga kalsonger...

Helt otroligt läckert!!!

Hoppas festen blir bra!

• Fröken Maria

Tror jag ska börja använda mina geisha kulor på jobbet.. De fixar lite av frustrationen iaf...

Gbgnyfiken skrev 2015-12-18 12:27:30 följande:

Snygging!

Jobbigt med våta trosor, det måste du göra något åt. :)

• Fröken Maria
    Mr Hard skrev 2015-12-18 13:28:48 följande:
    Du borde ta vara på de då! :) Göra nånting på egen hand! Sexig bild Btw.
    Jag gör massor på egenhand... Inte det som är problemet... Ibland blir det jobbigt med mkt lust å kåthet bara...
  • Fröken Maria
    Mattias39 skrev 2015-12-18 11:20:56 följande:
    Ifrågasatte inte ditt minne...Men då och nu är inte samma sak juh....gubben blir äldre vet du
    Nästa din din tur nu förresten...?
    Fröken Maria skrev 2015-12-18 11:15:41 följande:Bra beslut att ta en ny bild! Jag gillar den skarpt!!
    Tack Maria...!
    Men lär få drömma vidare om en kropp så vältränad som din....är för förtjust sötsaker för att yckas så bra som du... Skäms

Jag älskar allt sött är en riktig godisrått! Gäller bara att träna mer för att äta mer...så går allt!!
  • Fröken Maria

Inga kulor ikväll de låg hemma i tryggt förvar. Var inte hemma mellan jobbet å julfesten... Gick till gymmet å körde lite där några timmar istället..,

Gaskarl skrev 2015-12-18 19:53:20 följande:

Dags o svalka av dig på toa, o dokumentera hur tjusig du är ikväll. Blev det geisha-kulor, dubbelt så roligt att dansa har jag förstått...

• Fröken Maria

Men gud vilken sexig rygg... Blir bara ännu mer frustrerad här borta i den här delen av landet... Tror bestämt att den här lilla fröken får lägga lite fokus på lat-muskulaturen de kommande veckorna. En sån där rygg är ju så snygg... Förresten varför bara ganska bra kväll?

Borka skrev 2015-12-19 22:01:17 följande:

Ganska ;)

• Fröken Maria

Tack!! Jag har galet mycket att göra just nu jobbar dubbelt för att hinna färdigt med alla mina föreläsningar å workshops inför nya året så att jag kan hålla jul med mina söner .....inte helt lätt att balansera ett liv som ensamstående å ett hektiskt arbetsliv å rikt socialt liv dessutom...

Anonym (Ante) skrev 2015-12-19 22:01:32 följande:

Vi har saknat dig Maria

Svar på tråden Helkroppstråden