Helkroppstråden
Ibland vet man inte var det ska sluta... Godmorgon på er...
Ibland vet man inte var det ska sluta... Godmorgon på er...
leker "liten rosa ponny på alla fyra"-leken....hade varit roligare med lek-kamrater!
Hmmm, svart eller vit? Vad tycker ni?
Den vita min sköna! :-*
Skulle gärna vilja ta en dubbel upp med dig någon dag! Något i denna stil kanske?
Ingen har fel när allt sitter rätt på den fina kroppen... För mig så är vitt under på ett under till kvinna...rätt!
Hahaha, kanske det?! Finns inte många delar på en mans kropp som inte uppskattas! Ååååh, vilken bild o vilket erbjudande! Skulle aldrig i mitt liv kunna tacka nej till en underbart vacker kvinna som dig! Hahaha, jag kanske ska satsa på den röda istället då det verkar vara delade meningar?!
Jag tror du passar bättre i det du har på dig än i någon av mina korsetter... Hahaha, vad snällt att jag får bestämma. Jag är faktiskt oskuldsfull...
Dålig karaktär + rea på underkläder = ingen bra kombination när man försöker spara!! :(
alltså jag är ju rätt vild av mig och svår att tämja så ett riktigt starkt lasso är att föredra!
Hmm kanske har hittat fler än två...Va vad var det för erbjudande?!Ha ha ha precis! Finns ju så mycket snyggt!Kan ju inte gå naken varje dag tyvärr!