• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-23 11:25:32 följande:
    Haha, förlåt. Jag har inte lagt upp bilder här på flera månader. Jag gör det i en annan tråd istället. Inte lika många hatare där.
    inte ska du be om ursäkt, plötsligt så händer det. (haha, så torr humor...Flört)

Hatare? Jag tycker det är förvånansvärt trevlig stämning här i tråden...
  • SegaMorsan
    Anonym (månsten) skrev 2015-02-23 12:23:24 följande:

Tema är bra!

Åh avis! Vill också kunna göra sådär!! Haha
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 12:27:16 följande:

inte ska du be om ursäkt, plötsligt så händer det. (haha, så torr humor...)

Hatare? Jag tycker det är förvånansvärt trevlig stämning här i tråden...

Haha.. Händer... Även torr humor kan ibland vara lite roligt. :-P

Ja, oftast är alla trevliga faktiskt. Speciellt om man är en kvinna.. Men ja, denna diskussion har vi lämnat bakom oss för några månader sedan. Ny tid framför oss nu, framtiden är ju lysande! Kram!
  • Pillare
    Anonym (månsten) skrev 2015-02-23 12:23:24 följande:

Tema är bra!

Haha, jag tänkte göra så här men tänkte nä, inte tillräckligt många Star Trek fans här.
    SegaMorsan skrev 2015-02-23 12:32:44 följande:

Åh avis! Vill också kunna göra sådär!! Haha

Kan du inte? Du som är så duktig med händerna.... :-*
  • Anonym (Mamita)
    Pillare skrev 2015-02-23 12:34:07 följande:
    Haha.. Händer... Även torr humor kan ibland vara lite roligt. :-P

Ja, oftast är alla trevliga faktiskt. Speciellt om man är en kvinna.. Men ja, denna diskussion har vi lämnat bakom oss för några månader sedan. Ny tid framför oss nu, framtiden är ju lysande! Kram!
    Pillaren, det är din lyckodag, jag har fler torra handskämt på lager  Cool

Kuk att det är bättre stämning i tråden numera iaf
  • Anonym (Mamita)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 12:42:39 följande:
    Pillaren, det är din lyckodag, jag har fler torra handskämt på lager  Cool

KUL menar jag ju så klart!!
    inget annat... haha
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 12:42:39 följande:

Pillaren, det är din lyckodag, jag har fler torra handskämt på lager  

Vad bra! Har du lite handkräm med dig? Mina händer är nästan lika torra.. :-P
  • straight arrow
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 12:44:26 följande:

inget annat... haha

Mej lurar du inte, nu vet jag vad du tänker på... ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-23 12:44:26 följande:

inget annat... haha

Shit, har inte sett den där!

Visar vad du tänker på just nu. Så du HAR sett denna bild ja satt upp i den där tråden... hmmmm :-P