• LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 21:57:47 följande:
    Phu...vilken tur att jag alltid är så jädrans snäll  
    Skönt det lät, duktig du är som duschar efter träningen hahaha....snart får väl jag det där fuck you fingret av dig Drömmer
    Absolut!! Du vet ju exakt vad du skall säga för att få en väl avvägd bestraffning. Böj dig fram lite bara så skall du få känna på mitt fuck you finger.... Tungan ute
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:06:29 följande:

kör en gammal repris

Jadu!! Det är absolut inget fel på gamla repriser Du är vacker som en dröm Kyss och het som chili...
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 22:02:40 följande:
    Absolut!! Du vet ju exakt vad du skall säga för att få en väl avvägd bestraffning. Böj dig fram lite bara så skall du få känna på mitt fuck you finger.... Tungan ute
    Jag veeet precis vad jag ska säga nästan iallafall Tungan ute
    hahahahaha....kan du inte säga så nästa gång du ska sexa, sen kan du berätta hur det gick för dig? hahaha
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-02-24 22:10:28 följande:
    Jag veeet precis vad jag ska säga nästan iallafall Tungan ute
    hahahahaha....kan du inte säga så nästa gång du ska sexa, sen kan du berätta hur det gick för dig? hahaha
    Absolut det skall jag testa! Redan senare ikväll kanske. Alltid bra att bryta sina mönster har jag hört... Cool
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 22:10:03 följande:
    Jadu!! Det är absolut inget fel på gamla repriser smile5.gif Du är vacker som en dröm Kyss och het som chili...
    Åååååå...tack losten, den kommentaren värmde på djupet  
  • Pillare

kör en gammal repris

Minns inte den där, men fin ändå.
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-24 22:13:05 följande:
    Absolut det skall jag testa! Redan senare ikväll kanske. Alltid bra att bryta sina mönster har jag hört... Cool
    Uppdatering av det senare då! Låter som du ska ha en härlig omgång..men du kanske ska vänta ett tag med den kommentaren, tänkte det kan bli lite tråkig stämning, om du har otur
  • Newbe sept

kör en gammal repris

Men en kanonrepris!! :)
  • BmwM5

Så vackert

kör en gammal repris