• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 12:54:19 följande:
    Du vet att det är ett lagbrott? OM någon anmäler det kan denne person få böter och i värsta fall fängelse.

För att kunna anmäla måste man kunna visa att ett brott begåtts. Till exempel hitta var bilderna lagts upp. Sedan måste man bevisa att det är ens egna bilder. Efter det bedömer polisen om de har tillräckligt för att försöka spåra vem som lagt upp bilderna. Med lite tur är det servrar i Sverige, annars blir det genast svårare. Och sen, om det ens kommer dit, så ska en åklagare göra en åtalsprövning. Om åklagaren har lite lite att göra så kanske hen bestämmer sig för att väcka åtal. Då blir bilderna en del av förundersökningen som bifogas domstolshandlingarna, som i sin tur vid dom blir offentlig handling och kan begäras ut av vem som helst.

Jadå, jag är fullt medveten om det. Tur att jag inte lagt upp några bilder, det kunde. blitt besvärligt annars.
  • Razz
    Fröken reserverad skrev 2013-04-17 13:04:23 följande:
    Tänkte inte på det. 
    Får man betalt för att lägga ut snodda bilder? Eftersom det är det man gör..

Inte vet jag om man får betalt för det, men jag misstänker att folk som är aktiva och bidrar med mykcet bilder alltid blir belönade på ett eller annat sätt.
    Det är jag som är Anonym.
  • orpon

Sluta tjafsa, lägg upp bilder istället!!!!

• Vanilla ice queen

Lotus: Haha det kunde jag faktiskt se men jag tycker "fake"bröst överlag är snyggare än the real deal. Har flertalet ggr varit i de planerna själv men är lite orolig att det kommer se knäppt ut till mina ganska breda axlar... Snygga är de iaf

• Razz
    orpon skrev 2013-04-17 13:07:34 följande:

Sluta önska massa bilder, lägg upp själv din late fan. Oskyldig
    Det är jag som är Anonym.
  • Fröken reserverad
    Razz skrev 2013-04-17 13:05:01 följande:

Någon gång kommer någon att  lägga upp en ansiktsbild med tex sitt nickname som ett vattenmärke i och nån dag en bild på sitt underliv med ett vattenmärke i. Helt plötsligt har du då en "nakenbild" med ansikte om du för samman bilderna och gör det till en bild.
    Så sant så sant.
    Trist att det finns människor som finner glädje i att hänga ut andra ofrivlligt så.

Skönt att jag bara finner nöje i att lägga upp bilder jag inte skulle må dåligt av om de kom ut. Dvs bara lättklädda bilder som jag i princip skulle kunna ha på facebook.
    Inte naket underliv helt enkelt. 
    Reserverad står för upptagen.
  • justnextdoor

Jag tror alla fattar detta, tillgång till bilder på nätet är väl inte speciellt svårt att få. Syftet i den här tråden står väl längst upp? Jag tycker inte själv att jag lider av några saker ni beskriver mer att jag bidrar till denna tråds syfte... Men det är klart att andra vet väl bäst.. Jag njuter även till de fina bilder som läggs ut här utan att behovet av att ladda ner dyker upp.. Jag tror ändå att det är minst en halv skruv som glappar på anonyma som sitter och laddar ner eller kör halva personangrepp på folk, men de finns ju överallt... I skolan får de ofta gå i särklass när man visar sådana tendenser. Väldigt många som visar upp sig här tycker jag dessutom är väldigt trevliga män som kvinnor...

• Fröken reserverad
    orpon skrev 2013-04-17 13:07:34 följande:
    Det är inget tjafs. Det är en viktig diskussion. 
    Det ÄR viktigt att de som lägger upp bilder är medvetna om ev otrevliga konsekvenser.  
  • Anonym
    Razz skrev 2013-04-17 13:05:01 följande:
    Någon gång kommer någon att  lägga upp en ansiktsbild med tex sitt nickname som ett vattenmärke i och nån dag en bild på sitt underliv med ett vattenmärke i. Helt plötsligt har du då en "nakenbild" med ansikte om du för samman bilderna och gör det till en bild.

Så är det. Helt plötsligt har man en serie bilder med allt från ansiktsbilder till nakenbilder eller knullbilder. Ålder och nick får man oftast, har man varit lite social kanske man fått reda på personens namn och bostadsort med, kanske direkt, kanske via omvägar. Då blir bilderna genast lite mer personliga och mer värda som amatörbilder. Det är därför forum är så bra, folk är sociala där och delar med av sig själva.
  • Fröken reserverad
    Anonym skrev 2013-04-17 13:13:17 följande:

Så är det. Helt plötsligt har man en serie bilder med allt från ansiktsbilder till nakenbilder eller knullbilder. Ålder och nick får man oftast, har man varit lite social kanske man fått reda på personens namn och bostadsort med, kanske direkt, kanske via omvägar. Då blir bilderna genast lite mer personliga och mer värda som amatörbilder. Det är därför forum är så bra, folk är sociala där och delar med av sig själva.
    Men hur fungerar man i huvudet om man vill göra sånt mot sina medmänniskor?