• vonKatt

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-01-15 19:39:44 följande:

Vet du vad, katten? Puss smile5.gif
    Och puss på dig!
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-23 21:33:37 följande:

Kära kamrater ärade trådisar...vad har hänt med er? Sitter ni nakna hemma utan att visa mig eller har ni blivit frysna? smile5.gif

Tjejer...kom igen nu!!!!....NU! smile5.gif Jag kan ju inte limma på ingenting! smile4.gif

Tjat tjat! Lönar det sig?

• vonKatt
    Anonym (Gäst) skrev 2014-01-24 10:45:19 följande:
    Det gjorde ont i mig att läsa detta.

Du är ju så otroligt vacker. Dina bilder är fantastiskt sensuella och kvinnliga. Dessutom är dina inlägg så trevliga och goa. Förutom att din kropp är superfin, så har du ett vackert ansikte också. Du är en absolut fantastisk tjej. Jag vet det utan att känna dig personligen.

Jag önskar verkligen att du kunde skita totalt i det dumma inlägget, samtidigt förstår jag känslan och reaktionen. Jag förstår att det är svårt . Jag har råkat ut för samma sak, så jag vet hur man kan ta åt sig, fast det kan verka onödigt för utomstående. Nu är ju du 1000 gånger vackrare än mig, så jag trodde inte detta skulle drabba dig.

Jag är lite sent ute, så du kanske inte ser det här tyvärr.
    Jag har avregistrerat mig , men skriver detta som en tillfällig gäst.

Jag vill bara att du ska veta att du är underbart vacker och fin på alla sätt och jag tycker att du ska minnas alla fina ord du fått här och glömma det enda elaka

Stor kram Celine (KMP)

Åh, missade nog något här i veckan ser jag.
    Har inte ork att scrolla tillbaka, men hoppas att du (Ensam) läser detta också.

Du kommer bli saknad tjejen. Har alltid gillat dina bilder, och dina härliga kommentarer och roliga attityd! På sistone har jag dock bara läst utan att var så aktiv själv. Går in i sånna perioder här ibland. Tex efter en tråkig kommentar.

Eftersom jag inte vet vilket ditt användarnamn är så får jag skicka dig en varm hälsning här istället. Hoppas du mår bra och gör saker för  din skull och som får dig att må bra!
    Du vet var min inbox är iaf, och där är du välkommen om du vill. Jag är en bra peppare ska du veta

Stor kram!
    Prrr!
  • vonKatt

Fina Fiiiiiia! Heeeeej
    Minns du mig?

Jag drömmer om dig varje natt! Vill bara hångla upp dig, prick SÅ fin är du!

Puss Kyss

Prrr!
  • vonKatt
    fialotta85 skrev 2014-01-24 11:06:48 följande:
    Hur skulle jag nånsin kunna glömma Katten med stort K?!

Kom hit o hångla då! Jag öppnar vinflaskan redan nu
    Jag kommer. JAG KOMMER!! Aaaaaah älskar... ehum... vin Tungan ute
    Prrr!
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-24 12:21:53 följande:

Haha...du får nog vara med på ett hörn om jag känner katten rätt! smile2.gif
    Shhhyyyy!!
  • vonKatt
    LostInTranslation skrev 2014-01-26 18:45:04 följande:
    Börjar bli lite hett...

Du är het!!
    KyssKyssKyss
    Prrr!
  • vonKatt
    Flickan82 skrev 2014-01-27 09:18:15 följande:
    God morgon alla läckra kvinnor och män!
    God morgon fina matte! Gillar att du klär dig så att jag känner igen vart jag hör hemma! Katt
    Prrr!
Svar på tråden Helkroppstråden