• Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-02-28 00:35:25 följande:
    Hahaha, nu kan jag! TACK underbara du!  Om du kan hålla låda så jag glömmer bort att det inte finns någon bas är det helt lugnt men att du någonsin kommer prata ner mig live, finns inte.

Haha nej men jag kanske kan prata i munnen så du får krupp eller kolik! Det handlar ju inte om att tala ner egentligen utan att vara ett störande moment så någon tappar tråden... Hittar inte syrran din så är lite vilsen hur jag ska kunna krångla till det med inspirationen, provar skicka med tanketankekraft sålänge. Iaf hinner du träffa syrran din innan posten kommer med inspirationen så får du hälsa och ge henne en kram från mig! Nej nu ska jag inte tjata sönder tråden mer ikväll
  • Anonym (Första)

Jag har tydligen svårt att överglänsa det jag bygger så ni får en bild på nya toppen istället... Oljat virke at its finest....

;)

• killen

Tänkte det va dags för mina första bilder här, Efter att ha sett alla vackra personer här. Jag har jobbat Hela veckan så vilka dagar mer än ögon har jag missat?

• Coku

[quote=74934796][quote-nick]Anonym (Rumpa ;)) skrev 2015-02-27 20:22:34 följande:[/quote-nick]

Mer än mullig men goa bröst ;)

[/

Härligt med lite former hur sexigt som helst

• Coku
    Charlotte73 skrev 2015-02-27 19:45:27 följande:

Har inte visat den för dig än ju;)

Jodå fast med kläder på resten fixar fantasin
  • straight arrow

Rumpstekar på lång rad!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pillare
    Anonym (Första) skrev 2015-02-28 01:46:46 följande:

Jag har tydligen svårt att överglänsa det jag bygger så ni får en bild på nya toppen istället... Oljat virke at its finest....

;)

• Anonym (Mamita)

Jag somnade. Jag somnade ifrån både tutt-fredag och mitt vin...

Aja, bättre sent än aldrig, här kommer morgon bröst istället..