• Pillare

Helkroppstråden

MaryM skrev 2015-03-01 16:55:41 följande:

Rygg.. Lite svårt :)

Men vackert..
  • MaryM
    Pillare skrev 2015-03-01 17:03:21 följande:

Men vackert..

Tack gulle :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • straight arrow
    MaryM skrev 2015-03-01 16:55:41 följande:

Rygg.. Lite svårt :)

Så fin du är!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • MaryM
    straight arrow skrev 2015-03-01 17:05:33 följande:

Så fin du är!

Åh tack. Vill minnas att du har väldigt snygg rygg själv.. MMen hade gärna sett den igen :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • killen
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-01 13:29:47 följande:

Måste du lägga upp en sån bild precis innan 5milen :p nu blir de ju svårt o koncentrera sig på skidorna ;) :)

Haha, tack för komplimangen

jag har några fler i telefonen som kanske åker upp här, så kolla för säkerhets skull in här igen efter åkningen är avklarad [/quote]

Nu kollar man in. Har man missat nån? ;) själv tänlte jag köra en kombobild på gårdagens o dagens tema om en liten stund :)
  • LostInTranslation
    MaryM skrev 2015-03-01 16:41:57 följande:
    Oooh vad du är vacker.

Ok, hmm, rygg, sjysst utmaning!
    Jamen tack detsamma Mary!! Fin sköna söndag bild !!
  • Quexet

Lägger väl in samma som igår, då jag trodde det var rumpa/rygg igår o axlar idag... Obestämd Ni som redan har sett den får väl blunda o scrolla förbi!

• straight arrow

På önskemål...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • LostInTranslation
    Quexet skrev 2015-03-01 17:25:09 följande:

Lägger väl in samma som igår, då jag trodde det var rumpa/rygg igår o axlar idag... Obestämd Ni som redan har sett den får väl blunda o scrolla förbi!

Mmmm vackert Kexet!! Ser ut som att efterrätten serverades i vardagsrummet hos er igår !
  • Pillare
    Quexet skrev 2015-03-01 17:25:09 följande:

Lägger väl in samma som igår, då jag trodde det var rumpa/rygg igår o axlar idag...  Ni som redan har sett den får väl blunda o scrolla förbi!

Och varför skulle man inte sitta och glo på din fina kropp i den fina bilden?