• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Quexet
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-03-02 21:15:17 följande:

Verkar som man måste bo här för att inte missa något. Har smygkollat och nu du... ja du har haft väldigt fina bilder förut med men du har fått med något som inte har för mig varit närvarande när jag har kollat, kan nog närmast beskriva det som eldande exploderande passion som triggar varendaste liten synnerv. Ja jävlar vad bilden var laddad, nästan så en annan smäller av! Haha hoppas iaf att han blev överrumplad av färgen Bra jobbat
    Haha, ja det gäller att vara med, här händer det grejer hela tiden! Flört 
    Oj viken komplimang, du får mitt ansikte att få samma röda färg som fanns med i bilden! Skäms 
    o ja jag lova att alla runt omkring var lite smått chockskadade efter måndagen, att jag dessutom fortsatte att chocka under tisdagen gjorde inte saken bättre! Får se vad jag kan hitta på idag?! Flört
  • Quexet
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-02 21:34:27 följande:
    Den var ju jätte fin!

Fast den där låten håller jag med om... Den var så sönderspelad på radio att öronskavet inte hunnit försvinna ännu...

Du får lyssna på "hej på dig Monika" eller någonting lika illa istället, så glömmer du den andra dängan.

Ja, för den är var ju verkligen ett bättre alternativ??! Förvånad 
    Tror ni har någon uppgörelse liknande "Kom på alla hemska låtar o få Quexet att nynna på dom"?! Tungan ute
  • Anonym (Gillar)

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! Solig

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! Flört

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! Kyss

• Pillare
    Anonym (Gillar) skrev 2015-03-04 09:09:52 följande:

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! 

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! 

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Jättevacker framsida ju.
  • Underhill

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! Solig

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! Flört

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! Kyss

Snacka om helkroppsbil :)...både hand och fot och andra trevligheter :) Drömmer
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Kaponjär)
    Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället!  O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra!  Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Fyfarao så vackert, din mage är ju bara för himelsk... Ja du får toppbetyg här.
  • straight arrow

Har varit mycket rumpbilder från mig den senaste tiden så här kommer en på framsidan istället! 

O för Borkas skull lät jag fötterna vara kvar även om dom inte syns så bra! 

Ha en underbar "lillördag" allihopa, det har jag planer på att ha! 

Snygging där!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Celines Essence

Bjuder på en påklädd bild i dag

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-03 21:52:56 följande:
    Härligt!

Jag börjar...

Jag är i ett badrum...

Badrummet har kakel på golvet...

Vitt kakel...

Med fogmassa emellan det vita kaklet...

Här får du till och med bild på när jag står i badrummet (eftersom jag är förbannat generös med ledtrådar som du ser)
    Inte nog med att du är vacker. Den här bilden förmedlar så mycket mer än så...Helt underbar{#emotions_dlg.flower} 
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.