Helkroppstråden
Ja ta åt dig, jag tycker i vart fall bilden var jättefin och blir löjligt nyfiken på att se tatueringarna mer och bättre. Nyfiken i en strut som jag är.
Kastar in en till bild till dig då, hoppas du ser mer på denna hehe
Ligger i soffan och myser själv.. Väldigt dött i tråden
Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er
) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 

Så nu är det upp till er o posta en massa också!
Puss & Kram
Eftersom jag är en Man som både älskar tunna nylonstrumpbyxor (du har givetvis ingenting under?) och bröst, så bjuder du mig nu på en sanslöst skön bild? Stort tack för den, och välkommen att höra av dig. Tror vi har en del gemensamt...
Eftersom det är så otroligt lugnt i tråden (ja jag har lite koll på er ) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor!
Puss & Kram
) o jag har lite tråkigt, så kan jag visa ett nytt användningsområde för neonfärgade strumpbyxor! 
Puss & Kram

Puss & Kram
Eftersom jag är en Man som både älskar tunna nylonstrumpbyxor (du har givetvis ingenting under?) och bröst, så bjuder du mig nu på en sanslöst skön bild? Stort tack för den, och välkommen att höra av dig. Tror vi har en del gemensamt...

Eller, eftersom jag har lite koll på vem du är hade du säkert kunna komma på något bra med nylon också! 
Hmm koll här el vem jag är "hemma"??
Hmm koll här el vem jag är "hemma"??