• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (Första) skrev 2015-03-17 09:40:25 följande:

Solen skiner o så måste man åka till jobbet! 

Men det kan väl inte bara vara vackra Lexus o jag som vill ha lite liv i tråden? 

Puss

Läckert med korszebrarandiga skuggor från gardinen!!

Men hur snygg än bhn är så håller jag med killen! Jag ser ju hur dina tuttar lider av för små celler! Släpp ut stackarna och låt dem frosas och ta del av vårsolljuset.. och se till att ha kamera inom räckhåll för att dokumentera det hela!

Lovar att de blir lika glada som när man släpper ut korna på grönbete för första gången efter vintern! :)
  • Anonym (Jane Doe)
    Anonym (Figge) skrev 2015-03-18 09:43:01 följande:
    Han är "gone and done", men här finns väl andra läckerbitar att dregla över?
    Javisst, det finns många attraktiva män här, men jag dreglar bäst över LiT. 
  • Neol
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-18 11:40:53 följande:
    Javisst, det finns många attraktiva män här, men jag dreglar bäst över LiT. 
    Lost var en självgod stropp!!
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 11:51:10 följande:
    Hyggligare kille får du fan leta efter, NOEL är en hyvens på riktigt.

(NOEL aka LiT).
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Jane Doe)
    Neol skrev 2015-03-18 11:51:10 följande:
    Bah. För mig är han en läcker kropp och ett huvud som uppenbarligen har god smak. Visuellt tillfredsställande. 
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-03-18 11:55:18 följande:

(NOEL aka LiT).
    Att du alltid skall överdriva Anton... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-03-18 11:55:18 följande:

(NOEL aka LiT).
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-18 11:56:55 följande:
    Bah. För mig är han en läcker kropp och ett huvud som uppenbarligen har god smak. Visuellt tillfredsställande. 

Skall inte börja dagen med att driva med er. Om ni nu inte förstog det är jag LIT-Noel-Leon...Neol.

Det var faktiskt en ren slump att jag reggade det här kontot idag. Såg din kommentar först efteråt Jane. Lite skumt faktiskt, du verkar kunna påverka mig med tankens kraft, undrar om det funkar åt andra hållet också.

Det var härligt att möta lite kärlek det första jag såg här när jag tittade in. Har såklart spejat lite även utan konto då och då Glad

Så tack igen Anton som tryckte till Neol för det där hemska påhoppet Kyss...Du är den perfekta vapendragaren. Vi kan bli de tre musketörerna. Bara du fixar en mustasch Jane så skall det nog gå bra.
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 12:07:07 följande:

Skall inte börja dagen med att driva med er. Om ni nu inte förstog det är jag LIT-Noel-Leon...Neol.

Det var faktiskt en ren slump att jag reggade det här kontot idag. Såg din kommentar först efteråt Jane. Lite skumt faktiskt, du verkar kunna påverka mig med tankens kraft, undrar om det funkar åt andra hållet också.

Det var härligt att möta lite kärlek det första jag såg här när jag tittade in. Har såklart spejat lite även utan konto då och då Glad

Så tack igen Anton som tryckte till Neol för det där hemska påhoppet Kyss...Du är den perfekta vapendragaren. Vi kan bli de tre musketörerna. Bara du fixar en mustasch Jane så skall det nog gå bra.
    Helt ärligt, NOEL, jag hade det på känn, men med den kommentaren trodde jag att det var ett av dom evinnerliga rövhålen som dykt in.

Bra jobbat. Och varmt välkommen tillbaka. bud.gif
  • Neol
    Anton Chigurh skrev 2015-03-18 12:14:12 följande:
    Helt ärligt, NOEL, jag hade det på känn, men med den kommentaren trodde jag att det var ett av dom evinnerliga rövhålen som dykt in.

Bra jobbat. Och varmt välkommen tillbaka. 
    Haha, jo jag trodde nog du skulle knäcka det rätt snabbt. Mmm man skall inte tala om trollen har jag hört.... Tack!
  • Anton Chigurh
    Neol skrev 2015-03-18 12:16:14 följande:
    Haha, jo jag trodde nog du skulle knäcka det rätt snabbt. Mmm man skall inte tala om trollen har jag hört.... Tack!
    Jo....shiny.gif förövrigt tycker jag nog att vi kan ta in en kvinnlig musketör i gänget vårt. Jag tänker Jane D här.

Låter sexigt, tycker jag....hobbyhorse