• HäckHäxan

Helkroppstråden

Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 11:48:15 följande:

phphM02YA51034.jpg

Fantastiskt fint!!!
  • kanalltidblibättre
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 11:48:15 följande:
    Väääldigt fin mage! Och rosetter både här och där. Man skulle kunna tänka sig att gratisklappa på den kattenCool
    Den som inte äter skola heller inte arbeta.
  • Aros02
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 10:42:40 följande:

God morgon, god dag. Trevlig helg alla sköningar och ja ni bittra gnällrumpor får också ha en trevlig helg.

Ha de bäst. Vår påstås det. Jag fryser på min trappa!!!

Trevlig helg du!

Appro på det jag skrev till dig igår.. så vet jag inte om du minns mig men skitsamma jag kan sammanfatta det med att jag gillar ditt sätt att vara du på! (ja av vad läst) :)
  • Aros02
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-20 08:59:47 följande:

Eftersom det inte är någon sol idag, vågar jag släppa ut en av två. 

Jag hoppas att ni får en underbar fredag, vädret till trots! 

o eftersom det är fredag hoppas jag också på att tråden kommer fyllas med massor av bilder av er underbara människor! 

Tur för dig att det e solförmörkelse idag, annars hade du fått problem!
  • killen
    HäckHäxan skrev 2015-03-20 13:00:40 följande:

Wow :) riktigt fin kropp. :)

Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great![/quote]

Det får vi la lösa nån gång va gör man inte för en kvinna i nöd :)
  • killen

Ja jag tycker det. Någon borde absolut lägga sig med mig i sängen , värma mig, glo på någon menlös film på datorn eller fem och förklara att allt kommet lösa sig så jag tror på det. Det hade varit uppskattat på riktigt. En flaska vatten på det och några kokta ägg så man överlever. Great![/quote]

• killen

• Aros02

[quote=75037462][quote-nick]Anonym (rnr) skrev 2015-03-20 11:48:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Ujuj, vackert, vackert!

• HäckHäxan
    Aros02 skrev 2015-03-19 12:45:10 följande:
    Haha! Nä det e ju inte bra att gå runt som en vandrande tryckkokare förståss! Men vi kanske ska kväsa den här diskussionen om varande (sig själv) i sin linda annars kommer jag locka ur dig långa textsjok av filosofiska utläggningar här i HK tråden av alla ställen Det har ju hänt förr! ;)

Nej posta fler rövbilder istället så ska jag skriva nåt tänkvärt om dem! :)
    *tummen upp*

Jadå Aros02 jag läste det. Men fick högst troligen hoppa ut i verkligheten gissar jag.

Hehe ja nog lika bra att strypa det. Lång filosofisk text har jag sådan fallenhet för. Haha Alldeles för mkt tankar i den här skallen tror jag bestämt. Off off off knapp efterlyses, OFTA!!

Och du tack