• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MaryM
    straight arrow skrev 2015-03-23 07:50:53 följande:

God morgon!

Godmorgon snygging!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 21:16:27 följande:
    Haha, ja så är det! Tur att jag föredrar att åka med bara, för min förmåga bakom styret är inte att lita på, det kan jag lova!
    killen skrev 2015-03-22 20:54:31 följande:
    Haha ja visst kan en del tolkas fel

du kan la inte straffa mig som e så snäll :D

Här kommer straffet :D

Eftersom du ha idetorka på låtar.

Du får "blommig falukorv till lunch" som morgondagens låt xD
    Hahaha! POLARN! WTF?! Jaja, får väl lösa den på något snitsigt sätt! Flört 
    Jag är dock lite snällare så du får välja mellan Nomy-Cocain eller "Lilla snigel"

Lycka till Kyss

Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 21:16:27 följande:
    Haha, ja så är det! Tur att jag föredrar att åka med bara, för min förmåga bakom styret är inte att lita på, det kan jag lova!
    killen skrev 2015-03-22 20:54:31 följande:
    Haha ja visst kan en del tolkas fel

du kan la inte straffa mig som e så snäll :D

Här kommer straffet :D

Eftersom du ha idetorka på låtar.

Du får "blommig falukorv till lunch" som morgondagens låt xD
    Hahaha! POLARN! WTF?! Jaja, får väl lösa den på något snitsigt sätt! Flört 
    Jag är dock lite snällare så du får välja mellan Nomy-Cocain eller "Lilla snigel"

Lycka till Kyss

Jaså! Det låter iofs att det skulle leda till trevliga adrenalinkickar att sätta dig bakom ratten och man är ju inte den som tackar nej till lite vardagskickar.....
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-22 16:38:18 följande:
    Hahaha, tack, vilken målbild! Flört Känns dock som att jag kommer få springa ett tag, har för mig att du finns på fel sida Sverige!  
    Det löser du. Bara att mala på. Jag kan ställa upp med några vätskestationer längs vägen så du inte blir uttorkad. Den friska västerhavsluften kommer göra att du känner dig sprudlande och energifylld. Flört
  • Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-22 13:48:18 följande:
    Tack vännen! Skrattande
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-22 12:49:46 följande:
    Vilken kropp smile1.gif
    Tack snygging! Skrattande kul att du är tillbaka! Skrattandebehöver du hjälp på traven med smörgåsbordet? Tungan ute tack heting!Skrattande
    Zack skrev 2015-03-22 13:03:51 följande:
    Gud va snyggt! Precis så fin som jag minns dig ;)
    Tackar Zack! Skrattande 

Det är ju inte mycket som slår ett väloljat teamarbete. Så absolut! Din hjälp är alltid välkommen. Du kan ju börja med att hinta lite var den perfekta startpunkten på smörgåsbordet ligger enligt din alldeles särskilt djupa kunskap om denna festbuffé
  • straight arrow
    MaryM skrev 2015-03-23 10:20:24 följande:

Godmorgon snygging!

Tack fina Mary...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Neol

Det var väldans vad det var trögt här idag?? Är det baksmälla efter den fullständiga explosionen i helgen??

• Pillare
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-23 16:59:58 följande:

=)

Du behöver väl inte sola, du är fin som du är. :)
  • Pillare
    Anonym (fundersam) skrev 2015-03-23 16:58:18 följande:

efter lång fundering lägger jag ut en bild här, klottrat över lätt igenkänneliga tatueringar!

Försök igen! :)