Idag när du kommer ner till byn, så åker du raka vägen till MQ, och där köper du dig 2 (två) par Björn Borg kalsonger, minst. Du kommer gråta glädjetårar av lycka och tacksamhet. Jag lovar.
Glöm inte vem som gav dig tipset när du skriver ditt testamente !!!
Förstår din välvilja Anton....MEN:
Inte en chans i h-vete att det nånsin kommer att hända... Var uppe i Eiffeltornet ifjol och mer blek i facet går inte i bli....
Tänk realistiskt, Matte, det är inte fallet som gör ont, det är när du kommer ner som problemen börjar !!!
Ash
Jag är snobbigare än så. Bjön Borg kan ju vem som helst löpa
de du ser är inköpta i Italien , Enrico Coveri ;)
Men tack för tipset Anton.
Mmm, fast grejen är, Nyfikne, du kan ha köpt dina Enrico Coveri på toppen av Kangchenjunga, ingen jävel vet ändå vad det är för märke, såvida du inte befinner dig i Italien, men det gör du de fakto inte just nu, så om du har asat hem en villig Dam från krogen och visar dig i dina Enrico Coveri kommer hon tro att du köpt dom i en fempack på Ullared. Tro mig.
Så, Nyfikne....Björn Borg, sen blir det knulla av, jag lovar dig.
Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 10:09:36 följande:
Tack Anton. Känns storsint av dig att förlåt mig för denna gång. Men ska bättra mig i fortsättningen
Oj. Jag är inte lika ihärdig att ta bilder som många av de andra flickorna här. Är nog lite för lat, tyvärr....men ska se vad jag kan göra. Kanske nån gång ibland
Jag är för snäll för mitt eget bästa, Allie, men bättrar du dig framgent, så.....!