• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 09:23:39 följande:

haha tror det är bättre att du tjatar på mattias....vem vet, han kanske ger med sig tillslut...eller så göra han inte det, sånt som märks

Alltså jag fick en 'ok' av dig att han ska avslöja. :)
  • Underhill
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 09:02:51 följande:

Fortsätter på musiktemat med "These boots are made for walking"

Makalöst hett ;)...fin fin är du!
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Pillare skrev 2015-03-26 09:27:52 följande:
    Okej, men om jag får det kommer jag PM:a dig. Går det bra?
    jag är allergisk mot PM. får utslag över hela kroppen! Förvånad
    Pillare skrev 2015-03-26 09:28:41 följande:
    Alltså jag fick en 'ok' av dig att han ska avslöja. :)
    haha det sa jag inte.....nu läser du vad du vill läsa. jag säger bara att om du fortsätter tjata på mattias så kanske han inte klarar av att hålla det hemligt längre.... Solig

• Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 09:34:11 följande:

jag är allergisk mot PM. får utslag över hela kroppen! haha det sa jag inte.....nu läser du vad du vill läsa. jag säger bara att om du fortsätter tjata på mattias så kanske han inte klarar av att hålla det hemligt längre....

Okej, förlåt, läste fel. Jag ska skriva till honom att du inte godkänner. Ha det bra då. :)
  • straight arrow
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 08:18:44 följande:

God morgon

Snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Neol
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 08:30:24 följande:
    Tycker du! Tack hörru!
    Klart jag tycker!! Du är one of a kind...Kyss Såna där vackra och sexiga linjer som man kan se på din kropp gör att du ser så där hälsosamt stark och tränad ut.
  • Neol

Det där med musiktema verkar inte så dumt ändå. Inte för att jag förstår exakt hur ni lagt upp det men det där var ett par riktigt tjusiga stövlar kexet

Om man kan få önska en låt så skulle jag gärna se en bildtolkning av Missy Elliots klassiker All n my Grill
  • Mattias39
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 08:18:44 följande:

God morgon

Enhörningen får klaga hur mycket hon vill på killarna. ..men JAG klagar verkligen inte efter att ha sett din bild rnr!!!! Snyggt!!!
  • Mattias39

Mycket läcker bild kexet! Är nog lite av en nörd när det gäller läckra, välformade ben i ett par sexiga stövlar
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Mattias39 skrev 2015-03-26 11:08:16 följande:
    Enhörningen får klaga hur mycket hon vill på killarna. ..men JAG klagar verkligen inte efter att ha sett din bild rnr!!!! Snyggt!!! smile1.gif
    visste inte att du sysslar med personangrepp?! tur att jag gillar dig ändå....Drömmer