• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MaryM
    Wally skrev 2015-03-28 06:38:07 följande:

God morgon.

Alltid lika trevligt o scrolla igenom nattens händelser!

Godmorgon snygging
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • straight arrow

Just in från morgonens löprunda

Nån som hänger med in i duschen?

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Pappman
    tiaani skrev 2015-03-27 23:56:46 följande:

Första gången jag är nöjd över min kropp! Med lite träning så!

Jag är också nöjd med din kropp, men personligen hade jag föredragit lite mer hull. Smaken är som baken.
  • Anonym (Lilla enhörningen)
    Wally skrev 2015-03-28 06:38:07 följande:
    God morgon.
    Alltid lika trevligt o scrolla igenom nattens händelser! 
    godmorgon! nu blev i alla fall min morgon lite lite bättre! Solig
  • Pillare
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-28 09:02:34 följande:

godmorgon! nu blev i alla fall min morgon lite lite bättre! 

Du får också gärna posta nåt för att lysa min tråkiga morgon. :)
  • Borkason

Mm nöjd ska du vara :) Mycket fin kropp! Och plus i kanten för att du är barfota så jag får se dina vackra fötter ;)
  • Anonym (Kaponjär)

Mmm Lördag, strålande sol... musik som bara är för underbar. Rockar loss riktigt här hemma bara så ni vet.

Något säger mig något... Och den känslan de ni...

• Borkason

Reprisbild men samma sits denna lördag. Hoppas ni får en bra dag.
  • Mattias39

Väldigt snygg och vältränad kropp!!!

Skulle också velat haft ditt träningsprogram men inser man jag får nöja mig med att springa.

Har väääääldigt svårt att se mig själv dansa Street&Breakdance
  • Anonym (Quexet)
    tiaani skrev 2015-03-28 00:10:41 följande:
    Tack!

Visst, haha. Löpning 3-4 gånger i veckan och street & breakdance 2-3 gånger i veckan Det är så jag fick till kroppen!
    killen skrev 2015-03-28 00:03:14 följande:
    Den kroppen ska du va jävligt nöjd med:)

Tack!
    Hehe, jag som äääälskar o springa, o dansa kan jag bara göra när jag är riktigt full, eller jag tror att jag kan det då i alla fall!
    Jag som hade hoppats på att det bara krävdes att läsa en speciell bok eller något annat som var mer realistiskt för mig! Kyss

Du är helt otroligt vacker i alla fall! Solig