• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Newbe sept

Vilken fantastiskt utsikt!

Anonym (Quexet) skrev 2015-04-07 09:32:44 följande:

Bryter rumptemat med lite sol! 

Ha en underbar tisdag gott folk! 

• Anonym (NT)
    Pillare skrev 2015-04-06 22:14:26 följande:
    Vacker kvinna. Godnatt på dig med. smile6.gif

Tyvärr är du anonym så jag kan inte PMa dig, annars hade jag skickat massor med snuskiga meddelande. ;)
    killen skrev 2015-04-06 22:32:13 följande:
    Godnatt vackra kvinna :)
    Great balls det of fire skrev 2015-04-07 08:26:27 följande:
    Vilken kvinna!!
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-07 08:47:40 följande:
    Vilka klassbilder det kom igårkväll! Hjälp vad fina ni är alla tre! Solig
    Har sagt det förr, men nu är det verkligen dags o ta fram alla träningsredskap jag äger o har! Drömmer o kanske börjar bli dags att gömma godiset också?! Tungan ute

Underhill skrev 2015-04-07 09:01:30 följande:
    Fantastiskt vackert! Vilken underskön kropp du har :)
    Underhill skrev 2015-04-07 09:04:39 följande:
    Sagolikt sköna former...
    ÄngDal skrev 2015-04-07 15:56:26 följande:
    Lycka är att få se helkroppsbilder på dig, du är så fin att blommorna bugar, bina dansar och solen och månen vandrar över himlen enkom till din ära.

Tack för alla era fina ord! Jag uppskattar det verkligen Hjärta

Och du Kexet, inte behöver du träna! Fortsätt du äta gott och vara lat Skål

• Anonym (NT)

Eftersom jag är hemskt frusen av mig och min lägenhet inte värmts upp av vårsolen än har jag inte så mycket nytt att dela med mig av.

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor Flört

• Pillare
    Anonym (NT) skrev 2015-04-07 17:56:49 följande:

Eftersom jag är hemskt frusen av mig och min lägenhet inte värmts upp av vårsolen än har jag inte så mycket nytt att dela med mig av.

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor

Varmt och skönt här, du får komma om du vill.

Du är fin och sexig även i repris. :)
  • ÄngDal

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor Flört

Dina repriser kan man titta på oavbrutet, det som är så underbart är att det inte går att avgöra vad som är sexigast och vackrast på dig: brösten, rumpan, benen, magen, håret, ansiktet, midjan, svanken, höfterna... Hjärta
  • straight arrow

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor

Dina bilder värmer upp även våra frusna själar... ;)
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Newbe sept

Bra repriser kan man titta på många gånger!

• Aros02
    ÄngDal skrev 2015-04-07 15:56:26 följande:

Lycka är att få se helkroppsbilder på dig, du är så fin att blommorna bugar, bina dansar och solen och månen vandrar över himlen enkom till din ära.

Alltså jag har nog aldrig gett direkt beröm till en komplimang förut men denna höll hög klass ÄngDal! :)
  • Underhill

Åhh...nice! Spank that ass ;)
    E vi överens så kör vi
  • ÄngDal
    Aros02 skrev 2015-04-07 18:14:26 följande:

Alltså jag har nog aldrig gett direkt beröm till en komplimang förut men denna höll hög klass ÄngDal! :)

Haha, tack! :) NT får mig full av poesi och vackra, men syndiga, tankar...