• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-08 19:17:44 följande:

Har inte sett nån bild från dig??!

Anonym (Just me) skrev 2015-04-08 19:35:33 följande:

Vilken bild pillare? Har inte sett någon tror jag..

Ja, juste! Jag har inte lagt upp en bild i den här tråden... pinsamt...
  • Anonym (ensamflicka)
    Pillare skrev 2015-04-08 19:02:39 följande:

Och ingen tjej har reagerat på min bild.. :'(

kan inte hitta nån bild från dig? :c
  • Pillare
    Anonym (ensamflicka) skrev 2015-04-08 19:45:08 följande:

kan inte hitta nån bild från dig? :c

Bra, det betyder att jag lyckades radra bort alla! :)
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-04-08 19:42:35 följande:
    Ja, juste! Jag har inte lagt upp en bild i den här tråden... pinsamt... smile5.gif
    Pillare skrev 2015-04-08 19:46:07 följande:
    Bra, det betyder att jag lyckades radra bort alla! :)
    Du menar att du har blandat ihop med en annan tråd?

• killen
    Anonym (Late) skrev 2015-04-08 10:07:16 följande:

Sovit som en stock och nu kör vi igång denna onsdag :D

Jajjemän natten var bra. Djävligt fin kropp du har :)
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-08 19:56:18 följande:

Du menar att du har blandat ihop med en annan tråd?

Nä, en blandning av att jag var lite uttråkad (fl är en lekplats ju) och att jag ville kolla om jag lyckades faktiskt ta bort alla mina bilder härifrån.

Puss puss. :)
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-04-08 19:58:07 följande:
    Nä, en blandning av att jag var lite uttråkad (fl är en lekplats ju) och att jag ville kolla om jag lyckades faktiskt ta bort alla mina bilder härifrån.

Puss puss. :)
    Jösses
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-08 20:00:22 följande:

Jösses

Nämen sluta, får man inte skoja lite? Inte som någon ville verkligen se mig!
  • Anonym (Just me)
    Djupsinnig skrev 2015-04-08 19:40:57 följande:
    Hehe söt! Nej Småland är inte min hemvist :/ dock tycker jag en lätt touch av småländska kan vara härligt att lyssna på :)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-04-08 18:49:13 följande:

Herregud!! 

Är ju nå speciellt med män i arbetskläder

Hehe, ja det kanske är så? :) tack?Guud va nyfiken man blir ibland på dessa anonyma själar smile1.gif
    Här har du en liten bit av mej djupsinnig!

• Mysigast
    Anonym (NT) skrev 2015-04-07 17:56:49 följande:

Eftersom jag är hemskt frusen av mig och min lägenhet inte värmts upp av vårsolen än har jag inte så mycket nytt att dela med mig av.

Så det får bli lite repriser ett tag framöver tills jag kan skippa mina varma myskläder och raggsockor Flört

Lika underbart välsvarvad som vanligt! Jag har inte varit här på väldigt länge men var härligt att se att du är tillbaka! :) Undrar hur det gått med allt men ska kanske inte precisera mig så här öppet.