• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • MissK70
    Mysigast skrev 2015-04-13 18:56:04 följande:
    [quote=75152668][quote-nick]MissK70 skrev 2015-04-13 13:20:42 följande:[/quote-nick]
    Önskar er en bra start på veckan

[/
    Fin du är vacker :)
    Tack goding! kram
  • Djupsinnig
    ensamärstark00 skrev 2015-04-14 08:49:27 följande:

Tror minsann att NEOL har fått en konkurrent, Djupsinnig är grymt het i sina slitna jeans

Tror inte NEOL ser mig som en konkurrent, utan som en av många på sitt sätt vackra individer som delar med sig av sina egna yttre egenskaper. Tacka vet jag mångfald, tycke och smak

Men stort tack till din komplimang! Det värmer
  • Pentra

Fick ett infall att bjuda på en liten bild, så här i lunchtid, om ingen misstycker.

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det… :-/  Oops…typ…

Hälsningar,

Pentra

• Aros02
    MissK70 skrev 2015-04-14 08:39:43 följande:

Tror inte jag är med i denna tråden va??

Jag fattar inte men jag skrev det som en komplimang. Tycker bilder där det känns som man får en exklusivt tjuvtitt är sexiga!! :)
  • WarPigs
    Pentra skrev 2015-04-14 12:38:04 följande:

Fick ett infall att bjuda på en liten bild, så här i lunchtid, om ingen misstycker.

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det? :-/  Oops?typ?

Hälsningar,

Pentra

Ser oerhört läckert. Men man vill ju bara se mer. ;)
  • Aros02
    Beverly Marsh skrev 2015-04-13 21:00:52 följande:

Knäppte lite bilder i helgen, här är en av dom mer oskyldiga Hoppas alla har en trevlig kväll!

Sötnos!
  • Anonym (Miss K)
    Aros02 skrev 2015-04-14 13:39:32 följande:
    Jag fattar inte men jag skrev det som en komplimang. Tycker bilder där det känns som man får en exklusivt tjuvtitt är sexiga!! :)
    Ok. Jag tyckte mest det lät lite skumt.
  • MissK70
    Aros02 skrev 2015-04-14 13:39:32 följande:
    Är det mig eller Missk du pratar med?

Om mig, så tackar jag för din tjuvtitt och för din komplimang.

men jag tror att Missk svarar dig i ställer för mig
  • Borkason
    Pentra skrev 2015-04-14 12:38:04 följande:

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det? :-/  Oops?typ?

Hälsningar,

Pentra

Mm barfota ;)