• MissK70

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2015-04-13 16:29:06 följande:
    Detsamma till dig snygging! Solig Det är inte för ofta man ser dig. Flört
    Tack !! nä hihih är inne o gäst spelar då och då
  • MissK70
    Mysigast skrev 2015-04-13 18:56:04 följande:
    [quote=75152668][quote-nick]MissK70 skrev 2015-04-13 13:20:42 följande:[/quote-nick]
    Önskar er en bra start på veckan

[/
    Fin du är vacker :)
    Tack goding! kram
  • Djupsinnig
    ensamärstark00 skrev 2015-04-14 08:49:27 följande:

Tror minsann att NEOL har fått en konkurrent, Djupsinnig är grymt het i sina slitna jeans

Tror inte NEOL ser mig som en konkurrent, utan som en av många på sitt sätt vackra individer som delar med sig av sina egna yttre egenskaper. Tacka vet jag mångfald, tycke och smak

Men stort tack till din komplimang! Det värmer
  • Pentra

Fick ett infall att bjuda på en liten bild, så här i lunchtid, om ingen misstycker.

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det… :-/  Oops…typ…

Hälsningar,

Pentra

• Aros02
    MissK70 skrev 2015-04-14 08:39:43 följande:

Tror inte jag är med i denna tråden va??

Jag fattar inte men jag skrev det som en komplimang. Tycker bilder där det känns som man får en exklusivt tjuvtitt är sexiga!! :)
  • WarPigs
    Pentra skrev 2015-04-14 12:38:04 följande:

Fick ett infall att bjuda på en liten bild, så här i lunchtid, om ingen misstycker.

Älskar att pigga upp min tillvaro genom att gå i kort kjol, men det har sina risker. Andra ser om trosbanden har gått upp långt före man själv upptäcker det? :-/  Oops?typ?

Hälsningar,

Pentra

Ser oerhört läckert. Men man vill ju bara se mer. ;)
  • Aros02
    Beverly Marsh skrev 2015-04-13 21:00:52 följande:

Knäppte lite bilder i helgen, här är en av dom mer oskyldiga Hoppas alla har en trevlig kväll!

Sötnos!
  • Anonym (Miss K)
    Aros02 skrev 2015-04-14 13:39:32 följande:
    Jag fattar inte men jag skrev det som en komplimang. Tycker bilder där det känns som man får en exklusivt tjuvtitt är sexiga!! :)
    Ok. Jag tyckte mest det lät lite skumt.
  • MissK70
    Aros02 skrev 2015-04-14 13:39:32 följande:
    Är det mig eller Missk du pratar med?

Om mig, så tackar jag för din tjuvtitt och för din komplimang.

men jag tror att Missk svarar dig i ställer för mig