• Underhill

Helkroppstråden

Anonym (Angie) skrev 2015-04-20 12:51:51 följande:

18 grader på balkongen, härligt :)

Makalöst hett...på balkongen ;-P...men va fin du va då;)
    E vi överens så kör vi
  • WarPigs
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-20 12:25:38 följande:

Precis! 

Vad säger du om att ta reda på det hela? ;)

Om inte annat så har man en ny vän på listan.
  • Tom Araya

Du är fantastiskt fin!Flört Risk för feber hos mig om det blir varmare än 18 hos dig...Drömmer
  • Newbe sept

Hahaha, jag bara började skratta av glädje när jag såg bilden.. Måste vara det bästa jag sett på länge, förvånande reaktion, jag blev själv överraskad, men jag hoppas det aldrig slutar vara 18 grader på din balkong!!! :D

• Anonym (NT)
    mrcool skrev 2015-04-19 19:25:46 följande:
    Du kanske kan göra den naughty? ;)
    Det är svårt att göra det i efterhand du Tungan ute
    kanalltidblibättre skrev 2015-04-19 19:58:33 följande:
    Jasså, fr läcker har varit ute på äventyr. Fy ;) Något säger mig att du inte reste färdades så värst långt... Men jag vet ett resmål du kan få komma till!
    Fy? Flört Nej jag färdades bara några kvarter, vill gärna ha mina grabbar på hemmaplan Tungan ute Det ska mycket till innan jag reser i timmar för en man Flört
    straight arrow skrev 2015-04-19 20:25:00 följande:
    Härligt!
    Det var det! Hur var din helg snygging? Glad
    Jonte71 skrev 2015-04-19 20:58:15 följande:
    Låter som någon fick ett trevligt besök! Skrattande
    Absolut Solig
    Pappman skrev 2015-04-19 23:05:49 följande:
    Onödigt med trosorna, de matchade inte den övriga nakenheten.
    Det skulle ju vara som att gå runt naken i endast strumpor typ Tungan ute Inte snyggt med andra ord Flört
    Underhill skrev 2015-04-20 07:48:42 följande:
    Mycket smakfullt. Möjligt att nagellack hade adderat ytterligare finess ;) Ett sådant besök hade blivit väldigt roligt ;D. Aningens övervikt åt naughty hållet tycker jag ändå ;-P Converse eller röda/svarta klackskor?
    Om jag dyker upp klädd sådär hos en kille och han ens märker vad jag har för färg på naglarna skulle jag nog påstå att något är lite fel Flört
    Gnuggarn skrev 2015-04-20 10:03:43 följande:
    Mitt hjärta stannar så läcker e din kropp )
    Tack snälla du Solig

• Anonym (Benjamin)
    Anonym (NT) skrev 2015-04-20 17:38:06 följande:
    Det är svårt att göra det i efterhand du Tungan ute
    kanalltidblibättre skrev 2015-04-19 19:58:33 följande:Jasså, fr läcker har varit ute på äventyr. Fy ;) Något säger mig att du inte reste färdades så värst långt... Men jag vet ett resmål du kan få komma till!
    Fy? Flört Nej jag färdades bara några kvarter, vill gärna ha mina grabbar på hemmaplan Tungan ute Det ska mycket till innan jag reser i timmar för en man Flört
    Det var det! Hur var din helg snygging? Glad
    Jonte71 skrev 2015-04-19 20:58:15 följande:Låter som någon fick ett trevligt besök! Skrattande
    Absolut Solig
    Det skulle ju vara som att gå runt naken i endast strumpor typ Tungan ute Inte snyggt med andra ord Flört
    Underhill skrev 2015-04-20 07:48:42 följande:Mycket smakfullt. Möjligt att nagellack hade adderat ytterligare finess ;) Ett sådant besök hade blivit väldigt roligt ;D. Aningens övervikt åt naughty hållet tycker jag ändå ;-P Converse eller röda/svarta klackskor?
    Om jag dyker upp klädd sådär hos en kille och han ens märker vad jag har för färg på naglarna skulle jag nog påstå att något är lite fel Flört
    Tack snälla du Solig

He he, så var det dags att håva in skörden för den här gången. Lite som när sillafiskaren slänger ut sina krokar i stimmen; e ju ingen ide att hala in förrän det är full pott :)
  • Anonym (Lillelove)
    Newbe sept skrev 2015-04-20 17:17:21 följande:

Hahaha, jag bara började skratta av glädje när jag såg bilden.. Måste vara det bästa jag sett på länge, förvånande reaktion, jag blev själv överraskad, men jag hoppas det aldrig slutar vara 18 grader på din balkong!!! :D

Vad menar du?
  • Anonym (NT)
    Anonym (Benjamin) skrev 2015-04-20 18:09:23 följande:
    He he, så var det dags att håva in skörden för den här gången. Lite som när sillafiskaren slänger ut sina krokar i stimmen; e ju ingen ide att hala in förrän det är full pott :)
    Haha! Jag tycker det är smidigare att citera alla på samma gång när jag sitter vid datorn. Via mobilen är det bökigt och tidskrävande! Så det handlar inte om att få "full pott" Tungan ute
  • Borkason
    Anonym (Miss K) skrev 2015-04-19 20:08:10 följande:
    Är det skorstenen till ett krematorium som man ser utanför fönstret?
    Men för fan... ^^
  • Newbe sept

Vad märkligt att ifrågasätta det.. Men visst fingrarna får kanske bara med hälftet av vad hjärnan tänkte..

Men Lillelove, jag säger så här istället, helt fantastisk bild som gjorde min dag, hoppas att det fortsätter vara 18 grader på Angies balkong så vi får se fler fantastiska bilder på henne.. Ungefär så menade jag..

Anonym (Lillelove) skrev 2015-04-20 18:46:42 följande:

Vad menar du?