• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • hellothere87
    WarPigs skrev 2015-04-23 19:06:00 följande:
    Har du gjort Slut med mig kexet? Snyft
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:11:14 följande:
    Självklart inte! Kyss
    WarPigs skrev 2015-04-23 19:14:18 följande:
    Vilken tur. Vart lite orolig där.;)

Det är ju du och jag forever . :)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:18:54 följande:
    Ja men precis, förlåt för min lilla utsvävning! Kyss
    Syns på jobbet imorgon om inte annat
    WarPigs skrev 2015-04-23 19:24:41 följande:
    Hur kan jag inte förlåta dig?;)

Kan dock komma att bli en omgång med paddeln för att du vart olydig, men det vet du ju. :D
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:31:51 följande:
    Ajajaj! Förvånad
    Mysigast skrev 2015-04-23 19:38:34 följande:
    Haha det har du ju faktiskt rätt i! ;)

Vad är det som gör din rumpa, enligt dig, så klämvänlig? Fick tankar om att du ligger på mage över mina lår :)

Hur är du som person?

Det där var utdrag från EN sida, EN, inte två. 

Sluta försvara er sak bara för sakens skull, det blir inte mindre patetiskt för det. Tvärtom. 

• Mysigast
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:48:28 följande:
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:11:14 följande:
    Självklart inte! Kyss
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:18:54 följande:
    Ja men precis, förlåt för min lilla utsvävning! Kyss
    Syns på jobbet imorgon om inte annat
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-23 19:31:51 följande:
    Ajajaj! Förvånad

Det där var utdrag från EN sida, EN, inte två. 

Sluta försvara er sak bara för sakens skull, det blir inte mindre patetiskt för det. Tvärtom. 

En människa är aldrig bara ett skal för mig, och vill jag veta mer om personen söker jag göra det oavsett forum. Sen att du är självisk till den grad att du kallar främlingar patetiska får stå för dig. Det är inget som påverkar mitt agerande.
  • Beverly Marsh
    hellothere87 skrev 2015-04-23 23:27:58 följande:
    Inte lika roligt misstänker jag. But hey, det var du själv som frågade ;)

Ser ju helt ok ut :P Men hur du ser ut när du slappnar av är jag mer intresserad av att veta ;)
  • knocken60

wow vilken kropp sugen på se mera av dej kram urban

NyttNamn skrev 2015-04-23 23:18:47 följande:

Kikar in en sväng och säger hej ???? 

skild singel pappa
  • Underhill
    Anonym (Angie) skrev 2015-04-23 22:18:44 följande:

Kvällstuttar

Ser mysigt ut :)...fina tuttar!
    E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (Tanten) skrev 2015-04-23 21:51:05 följande:

God natt ,länge sedan

Fin bild tant :)...gräddeliiiin!? ;)
    E vi överens så kör vi
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Angie) skrev 2015-04-24 08:11:31 följande:

Veckans sol har gett resultat ;)

Det syns... Mycket snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.