• Anonym (Hm)

Helkroppstråden

Anonym (TrevligKille) skrev 2015-05-04 18:06:21 följande:
    verkar vara minst en till som hängt med!?
    Japp, det har jag. Har bekantat mig mer med Noel också under åren.
  • Neol
    Anonym (Hm) skrev 2015-05-04 18:12:03 följande:
    Japp, det har jag. Har bekantat mig mer med Noel också under åren.
    Anonym (Hm) skrev 2015-05-04 18:04:08 följande:
    Vad har du hängt här nu i HK? Två år? Och är fortfarande på nästa varenda tjej i den här tråden om deras rövar.
    Yes, gillar verkligen rumpor. Men det vet väl du då ifall du känner mig så bra.

Har du någon anledning att ha den där nedlåtande tonen mot mig? Jag är ju här lite till och från. Mest från den senaste tiden, men varje gång jag gör ett besök verkar du dyka upp. Vore synd om du är den jag börjat ana att du är.
  • Anonym (Hm)
    Neol skrev 2015-05-04 18:18:03 följande:
    Anonym (Hm) skrev 2015-05-04 18:04:08 följande:Vad har du hängt här nu i HK? Två år? Och är fortfarande på nästa varenda tjej i den här tråden om deras rövar.
    Yes, gillar verkligen rumpor. Men det vet väl du då ifall du känner mig så bra.

Har du någon anledning att ha den där nedlåtande tonen mot mig? Jag är ju här lite till och från. Mest från den senaste tiden, men varje gång jag gör ett besök verkar du dyka upp. Vore synd om du är den jag börjat ana att du är.
    Varje gång? Nej du. Isåfall har någon annan också skrivit.
  • Anonym (Quexet)
    ÄngDal skrev 2015-05-04 13:05:53 följande:
    Tack, sötnos :) Jag kan verkligen säga detsamma till dig!
    Kyss
    Anonym (Mamita) skrev 2015-05-04 13:13:09 följande:
    Puss på dig med..

(Ja, det där med underbar måste indirekt varit riktat till blygsamma lilla jag? )
    Självklart ska du ta åt dig! Hjärta (Det var ju dig jag tänkte på...
    O vem kan säga nej till dom läpparna??! Kyss

• Påven Johanna
    Anonym (Hm) skrev 2015-05-04 18:04:08 följande:
    Vad har du hängt här nu i HK? Två år? Och är fortfarande på nästa varenda tjej i den här tråden om deras rövar.
    Vad har du med det att göra?
    Har inte sett någon tjej misstycka, det mesta i livet är väl betydligt värre än att eventuellt bli betäckt av Neol. Och även om han inte står till tjänst med den detaljen så är det trevligt nog att se på hans kropp och läsa vad han skriver. 

Jag har förresten också hängt här i två år (och några månader). Av förklarliga skäl.
  • Påven Johanna

Vad nu? Har tråden producerat ännu ett par?

• Anonym (en)
    Påven Johanna skrev 2015-05-04 22:32:25 följande:

Vad nu? Har tråden producerat ännu ett par?

Verkar som. Och det här verkar inte vara nåt nytt. Vilka andra par har det varit, påven?
  • Underhill
    Anonym (Baralillajag) skrev 2015-05-05 09:23:38 följande:

Godmorgon!

mysigt :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Quexet)

Går ifrån rumptemat med en av mina första bilder här på FL.