Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

ulfsas skrev 2013-11-25 11:11:08 följande:
    Varihundan jobbar du då? *funderar på att söka nytt jobb* Flört
    Bättre att jag börjar hos dig........ som din "personliga" lilla flygvärdinna DrömmerKyss
  • GoodMangoo
    Eterisk skrev 2013-11-25 11:13:53 följande:
    Nu vet ju inte jag om din arbetsgivare vet vad du ägnar dig åt på jobbtoan men alldeles oavsett så tycker jag att de borde ge dig en inramning som du förtjänar. Typ:

www.skonahem.com/inredning/badrum/37-sinne ssjukt-snygga-badrum
    Ska ta upp det med dom och stöter jag på patrull så hänvisar jag till dig... ok Drömmer!!
  • GoodMangoo
    Chipstern skrev 2013-11-25 11:18:02 följande:
    Aha, och du är tjej? Som inte matchar ihop underkläderna :) Antingen är totalt utan eller så matchande set..fy på dig :P
    Helt utan skrev jag ju SkämsFlört!!
  • GoodMangoo
    Eterisk skrev 2013-11-25 11:19:21 följande:
    Ja, det kan du lugnt överlämna åt mig. Jag har en naturlig auktoritet som backas upp av många andra viktiga statusmarkörer. Cool

PPP- mmm..... smaskens Skål!!
  • GoodMangoo
    Chipstern skrev 2013-11-25 11:21:48 följande:
    Nu missförstod du mig :)

Du är inte HELT utan..jag ser ju trosorna...så vad jag menade med "helt utan" är nada, zipp, zero underkläder..då blir det matchande :P

Eller missförstod jag dig? Förvirrad :P
    Haha ok..... då kör jag udda idag med rosa nertill och NADA upptill ObestämdFlört
  • GoodMangoo
    Mattias39 skrev 2013-11-25 11:22:38 följande:

Ja...det dröjer inte....
    Junes Lunchrestarang? Drömmer
    Raggmunk med fläsk Drömmer???
  • GoodMangoo
    Eterisk skrev 2013-11-25 11:51:40 följande:
    Jag flyger enormt mycket. Jag bor också utomlands flera månader om året. Även då flyger jag varje vecka. 

Jag skämtade lite, men får nog inse att det är tämligen bortkastat i den här tråden. Om jag återkommer så lovar jag att bara ge komplimanger till den senast uppvisade kroppsdelen, samt eventuellt en blänkare om vilken del jag själv smeker av att ha sett den förutvarande nämnda.

Goddagens. 

Neeeeej Skäms......... jag uppskattar dina inlägg i tråden och tro mig kunna ta dom på rätt sättSkrattande. Snälla.... fortsätt att förgylla våra dagar här i trådenSolig!!
  • GoodMangoo
    ulfsas skrev 2013-11-25 11:30:35 följande:
    Ja, det skulle jag tycka om. Är på airporthotellet i Oslo i väntan på hemfärd efter en landning igårkväll i Trondheim. Det var mörkt, hård blåst nära storm i byarna, snö, mycket hal bana, byig vind med turbulens. Försenade var vi också. Blä.

Något skulle vi nog kunnat hitta på. Vad har man en personlig flygvärdinna till på marken eller på ett hotellrum troSolig

Bara fantasin kan sätta gränser Flört!!!
    Eterisk skrev 2013-11-25 11:38:40 följande:
    Mangoo skulle inte vara och göra något av det där! Hon förefaller vara en behaglig kvinna som har god smak och som dessutom kan få en trasmatta att se chic ut.
    Haha du är bara för skön Skål!!

• GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-25 12:01:41 följande:
    Elegant Mangoo. Synd bara att du måste dölja det under slamsugaroverallen ;).

Skrolla vidare Flört!!

Får jag vara din Jane för en dag......... min Tarzan Kyss!!??

• GoodMangoo
    rackata skrev 2013-11-25 12:17:52 följande:

Sjukt het mangon! Du lyckas alltid hotta en ny vinkel som man inte sett förut :P

Roligt att höra med tanke på att jag känner mig rätt tjatig ibland *läs ofta* Obestämd!
Svar på tråden Helkroppstråden