• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 22:43:50 följande:
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig smile1.gif  
    Efter min långa frånvaro från HKT, kan du inte påminna mig om hur naket det nu är du brukar lägga ut här. Behöver fräscha upp minnet ;)
  • Zack
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig smile1.gif  
    Efter min långa frånvaro från HKT, kan du inte påminna mig om hur naket det nu är du brukar lägga ut här. Behöver fräscha upp minnet ;)
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-06-11 22:52:26 följande:
    Only for you my soulmate  

• Tom Araya
    Har redan varit medlem i slutna och ska det vara mer naket än det jag brukar lägga ut här, så är det inget för mig  
    Det är valfritt i vår grupp. Men man får man lägga upp hur naket och snuskigt man vill, no limits.
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-11 23:51:37 följande:
    Only for you my soulmate   smile5.gif

Jösses Pillan! Vilken "visuell smocka" att vakna upp till. Skulle just gå upp ur sängen, men jag tror jag tar ett par minuter till under täcker för att sansa mig lite :)
    Nu minns jag vad det är som gör HKT så intressant att besöka ;)
  • janne  sprut

Pillan vill du jag ska spruta till din bild?

• Anonym (?)
    janne sprut skrev 2015-06-12 07:13:08 följande:

Pillan vill du jag ska spruta till din bild?

Kör på, jag har redan gjort det!