• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Neol skrev 2015-06-18 22:23:00 följande:
    Tycker det låter fullt realistiskt att dina bilder kan framkalla fontänorgasmer smile5.gif
    stor eloge till mig om jag nu lyckades med det, när jag inte ens lyckas med det själv....haha
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 21:54:37 följande:

Får man försöka locka fram en snygg bringa?!

Visa bringan... visa bringan...VISA BRINGAN (förfan) hahah 

lockades du? 

Du lockar mig alltid Pillan, det vet du nog ! Men inte det här forumet för tillfället... Du borde följa Lips förslag för mer Bringa
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:31:32 följande:
    Du lockar mig alltid Pillan, det vet du nog smile5.gif ! Men inte det här forumet för tillfället... Du borde följa Lips förslag för mer Bringa smile5.gif
    Lips förslag? Vad är det för förslag? 
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 22:26:55 följande:

stor eloge till mig om jag nu lyckades med det, när jag inte ens lyckas med det själv....haha

Har sett en instruktionsfilm på Youtube eller om det var någon annan Tube.... Verkar inte vara mycket svårare än att kicka igång en gammal Zundapp, bara man vet hur man skall göra ... Såg ut att vara samma instruktör som även har videos om hur man byter glas på en Iphone, så han borde veta
  • Neol
    Anonym (pillllan) skrev 2015-06-18 22:33:40 följande:

Lips förslag? Vad är det för förslag? 

Tror hon bjöd in dig till en grupp.
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:39:22 följande:
    Har sett en instruktionsfilm på Youtube eller om det var någon annan Tube.... Verkar inte vara mycket svårare än att kicka igång en gammal Zundapp, bara man vet hur man skall göra smile5.gif ... Såg ut att vara samma instruktör som även har videos om hur man byter glas på en Iphone, så han borde veta smile5.gif
    Låter som en riktig handyman hahaha
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-06-18 22:42:04 följande:
    Tror hon bjöd in dig till en grupp.
    Får man se bringan där? +lite till?  
  • mrcool
    Anonym (;)) skrev 2015-06-18 22:48:04 följande:
    Shit!

Kalsongerna sprack <3

Het kropp