• straight arrow

Helkroppstråden

[quote=75464550][quote-nick]Gladatjej skrev 2015-06-25 20:28:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackra människa! Härligt att se dig...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (fegis)
    Anonym (21-årig skåning) skrev 2015-06-05 19:33:34 följande:

Mitt första bidrag i den här tråden. :)

Woow...snyggt ???? Att du vågade. Jag skulle också vilja lägga ut en bild men är för feg ????

Du har ju fina bröst att visa upp, men vad har jag? En fin kuk? Lägger jag ut den så tas den väl bort. Ja bilden alltså, inte kuken hoppas jag ????
  • killen
    Anonym (fegis) skrev 2015-06-25 23:48:56 följande:

Woow...snyggt ???? Att du vågade. Jag skulle också vilja lägga ut en bild men är för feg ????

Du har ju fina bröst att visa upp, men vad har jag? En fin kuk? Lägger jag ut den så tas den väl bort. Ja bilden alltså, inte kuken hoppas jag ????

Ja bilder på kön tas bort härifrån vill man visa det finns det grupper som tillåter det. Men man kan visa mage, armar ben fötter , rygg rumpa här :)
  • lowland
    Gladatjej skrev 2015-06-25 20:28:25 följande:
    Herrejösses!!!! Det var bland det vackraste jag sett!
  • Anonym (fegis)
    killen skrev 2015-06-26 00:03:00 följande:
    Ja bilder på kön tas bort härifrån vill man visa det finns det grupper som tillåter det. Men man kan visa mage, armar ben fötter , rygg rumpa här :)
    Ok. Ja jag har ju rätt sexiga fötter så kanske ska lägga upp en bild på dom :))
  • Anonym (Oops)
    Coku skrev 2015-06-25 20:54:48 följande:
    Du är en mycket vacker o sexig kvinna
    Sommar idyllen är personifierad

Du behövs i vågade
  • Neol
    Gladatjej skrev 2015-06-25 20:28:25 följande:
    Yummy!! Glädjespridare kan man lätt säga att du är!