Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Anonym (tr) skrev 2014-01-18 22:40:41 följande:
     Försökte inte vara elak direkt. Tycker bara det är tråkigt att du lägger upp bilder på dig själv.
    Klart att man har olika kroppar men att påstå att dina bröst är perfekta, så kan man ju inte ta det så seriöst?
    Har jag sagt att jag tycker dom är perfekta? Absolut inte, det tycker jag inte heller. Förstår bara inte vad du ville med din kommentar. Detta är en feel good tråd om du läser i trådstarten.

Din kommentar var elak, och vill du få mig att få dåligt självförtroende så grattis, jag har levt med det hela mitt liv, så din lilla "kommentar" som inte var elak enligt dig kändes hårt på mig..

Men om det gav dig tillfredsställelse så kör på bara..
  • Anonym (Ensam..)

Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till

Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar

• Anonym (Ensam..)
    LostInTranslation skrev 2014-01-24 17:03:34 följande:

Bjuder idag...

Mycket vackert!
  • Anonym (Ensam..)
    Movit skrev 2014-01-24 17:10:52 följande:

Men......smyger du runt lite här ändå vackraste du?.....Håller med att han ser för jävla bra ut den där N....nästan så man blir lite förbannad av avundsjuka....DrömmerFlört
    Jag är kvar! Men håller

Mig i bakgrunden, klarade inte av att släppa er helt
  • Anonym (Ensam..)
    Grottmannen skrev 2014-02-02 19:34:20 följande:
    Fräsig bh på vacker kvinna!Kyss
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
    Tack
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (semi-kåt) skrev 2014-02-02 20:01:01 följande:
    Kan vara den snyggaste bh:n jag sett....och tjejen sedan......ojoj!!

Tack !.. Och tack
Svar på tråden Helkroppstråden