• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (:)))

Underbar tråd med otroligt vackra/trevliga människor! Tack för att ni lägger ut bilder så jag kan kika in ibland o njuta av era starka personligheter. 
    Strunta i alla negativa kommentarer och var stolta, oavsett hur ni ser ut! :))

• JagMan

[quote=69684636][quote-nick]pink dolly skrev 2013-04-26 20:27:13 följande:[/quote-nick][/quote] mm ... Läckert Så fin kropp

• nord
    Amys skrev 2013-04-26 13:10:06 följande:
    Känner mig generös idag, fredag och allt.

Så här är en bild med en aning mer svank. Just for you!Kyss
    visade din trosbild för en bisexuell tjej som heter ivory tidigare idag på skärmen på telefonen, och du har ett kvinnliga fan också nu, "sweetest ass inte world"

i love that arc. det där  är en helt episk linje i den svanken som går rakt in i mitt medvetande som man, omöjligt att värja sig mot även om man rätt skulle försöka. tror iden är att man vill ta ett stadigt grepp om brunette hår i ena handen och sen dra mot sig så att svanken blir ännu tydligare och man kommer djupare in.

du har en väldigt bra linje och en fantastisk rumpa också, både en figur men samtidigt fyllig.

ha en bra helg, och ses nästa fredag  
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (förlåt)
    pink dolly skrev 2013-04-26 20:35:21 följande:

Hahah alltså jag dör lite!  Jag tycker det ser ut som att du tar en bild upp i arslet för att fråga någon "Ursäkta men ser du om jag har några hemorojder eller vad är det som kliar såå?!"
    Hahah jag kan inte sluta garva, förlååt!
  • Ungakillen95
    Anonym (förlåt) skrev 2013-04-26 23:35:28 följande:
    Hahah alltså jag dör lite!  Jag tycker det ser ut som att du tar en bild upp i arslet för att fråga någon "Ursäkta men ser du om jag har några hemorojder eller vad är det som kliar såå?!"
    Hahah jag kan inte sluta garva, förlååt!
    "Har du möjlighet att bara slå ett getöga i mitt anus?" - Fredde i solsidan SkrattandeSkrattande