Helkroppstråden

[quote=75513358][quote-nick]Neol skrev 2015-07-10 21:32:35 följande:[/quote-nick]
[quote=75513929][quote-nick]hipterlover skrev 2015-07-10 23:59:56 följande:[/quote-nick]
Mina fina pojkar. Tack för inspirationen. Goooood natt.
Bara för att det är fredag och jag känner mig extra glad så bjuder jag på nån bild innan jag hoppar ur fristadskläderna för denna vecka
Fattar inte hur man gör för att citera flera i samma inlägg så skickar en stor puss till er alla som kommenterat tidigare bilder :-*
Mycket vackra framsidor just nu, så jag tror jag väljer att inte visa min den här gången!
Liiiiite för jäkla zombie efter nattens jobb så bjuder på lite gammalt istället :D
Gahh, 3 timmar ledigt sen blir det fabrik igen.. Alltid kul att fylla 33 medan man ska ge sig iväg på en runda bland instrument och kemikalier vid 01 slaget XD
Får se helg ob som en present eller nått hehe.
Hoppas ni andra goa vackra hart en braaaa mysig helg iallafall :D
Grattis på födelsedagen ???? och underbart vackra kort.
[quote=75515034][quote-nick]Jon the papa skrev 2015-07-11 12:35:59 följande:[/quote-nick]
Liiiiite för jäkla zombie efter nattens jobb så bjuder på lite gammalt istället :D
Gahh, 3 timmar ledigt sen blir det fabrik igen.. Alltid kul att fylla 33 medan man ska ge sig iväg på en runda bland instrument och kemikalier vid 01 slaget XD
Får se helg ob som en present eller nått hehe.
Hoppas ni andra goa vackra hart en braaaa mysig helg iallafall :D