• Bateman

Ja det var då många taniga kalsongkrigare och plattbröstade hondjur här inne.

• Anonym (Minna)

Låt mig få se en riktig karl!

Bateman skrev 2015-07-16 19:45:49 följande:

• Anonym (UUU)

Så sant, så sant men Minna verkar ha lite mer att komma med.
  • Anonym (90510)

Det där var inte moget skrivit, vi kan inte rå för hur stora bröst vi har
  • Robert02

Alla vill säkerligen se ut som dig , du är förmodligen överlägset snygg, eller så inser du bara att folk ser olika ut. Du kanske ser bra ut eller inte, faktumet att du du döpt dig själv efter en fiktiv person som ser muskulös ut ger åtminstonne mig lite funderingar. Ett hett tips, lite ödmjukhet skadar inte även om tjejerna säkert slåss om dig ;)
  • Bateman
    Anonym (Minna) skrev 2015-07-16 21:25:56 följande:

Låt mig få se en riktig karl!

Låt mig få se en riktig kvinna..
  • Anonym (Minna)
    Bateman skrev 2015-07-16 23:12:22 följande:
    Låt mig få se en riktig kvinna..
    Då är det inte mig du vill se. Jag trodde att du ville visa att du är stolt över din kropp.
  • Anonym (Minna)
    Anonym (brösten) skrev 2015-07-16 23:49:22 följande:
    Visa brösten minna de va så läckra.
    Ledsen att göra dig (och kanske någon mer) besviken, men bilden jag la upp var till en väldigt, väldigt speciell kille här på FL. En kille jag gärna skulle vilja träffa irl, trots åldersskillnaden.

Han finns på bild här och jag kan bara säga Oh Boy, vilken vacker kropp!