• Deacon

Helkroppstråden

Är du verkligen 50+ ? Hade jag aldrig gissat. Ser för övrigt bra o välhållen ut så all feelgoodkänsla till dig.

• Anonym (Tanten)
    Deacon skrev 2015-08-26 15:47:58 följande:

Är du verkligen 50+ ? Hade jag aldrig gissat. Ser för övrigt bra o välhållen ut så all feelgoodkänsla till dig.

Jag är 55 år . Tränar mycket och har nog bra gener och är hälsosam älskar livet . Men det är inte gratis mycket slit i gym och skogsstigar . Men tack
  • Deacon
    Anonym (Tanten) skrev 2015-08-26 16:01:46 följande:

Jag är 55 år . Tränar mycket och har nog bra gener och är hälsosam älskar livet . Men det är inte gratis mycket slit i gym och skogsstigar . Men tack

Varsågod! Är medveten vad som krävs för att nå ett bra resultat med fysiken. Därför är det alltid trevligt med personer som har agerat målmedvetet och slitit sig till ett bra resultat. Har själv tränat på gym till och från under cirka 25 år och konditionsträning ännu längre. Keep up the good work!
  • Anonym (Tanten)
    Deacon skrev 2015-08-26 16:18:24 följande:

Varsågod! Är medveten vad som krävs för att nå ett bra resultat med fysiken. Därför är det alltid trevligt med personer som har agerat målmedvetet och slitit sig till ett bra resultat. Har själv tränat på gym till och från under cirka 25 år och konditionsträning ännu längre. Keep up the good work!

Tack och en bamse kram till dig . Vi kanske ses i löparspåret eller på gymet . Även Melby är mitt sommarparadis .
  • Anonym (Late)

Bjussar på lite bakdel dock rätt intetsägande men äh, för att späda ut flödet med lite bild

Nu iväg och träna!

• Deacon
    Anonym (Tanten) skrev 2015-08-26 16:23:25 följande:

Tack och en bamse kram till dig . Vi kanske ses i löparspåret eller på gymet . Även Melby är mitt sommarparadis .

Tack detsamma till dig. Hade varit trevligt. Alltid lättare och mer inspirerande att träna löpning/styrka/pass om man är ett par stycken...Vet dock inte var Melby ligger...
  • Anonym (Amanda)
    WarPigs skrev 2015-08-25 17:07:24 följande:

Hur får man äran att prata med dig på sidan av? :)

Vad vill du prata om ?! ;)
  • WarPigs
    Anonym (Amanda) skrev 2015-08-26 17:36:50 följande:

Vad vill du prata om ?! ;)

Väder och vind och vem som gömmer sig bakom dessa tjusiga bilder.
  • WarPigs
    LadyKafka skrev 2015-08-26 15:37:56 följande:

Väntar på alla dina underbara komplimanger Clownen ;)

Du kan få en utav mig och den lyder som följer. Riktigt läckert!
  • straight arrow
    Anonym (Late) skrev 2015-08-26 16:36:18 följande:

Bjussar på lite bakdel dock rätt intetsägande men äh, för att späda ut flödet med lite bild

Nu iväg och träna!

Härligt med träning, och alla bilder på dig är välkomna...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.