• Pinkie Pie

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2015-09-02 09:01:42 följande:
    Vackert !
    kille185 skrev 2015-09-02 09:02:17 följande:
    Fy vad läckert, riktigt riktigt läckert!!!! ;)
    gullisar, tack Solig

• Nymulen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-02 08:46:01 följande:

Mysonsdag! Alldeles alldeles ensam....

Mysonsdag... Vackert, och lite längtande?

Kul att du skrev handsome. Threesome, foresome and handsome...
    Just do it again and again.
  • Movit

@pinkie...svårt att låta bli att kommentera när jag ser något så magiskt vackert. Sitter med ett leende på läpparna av den absolut största skalan. Kan inte se mig mätt på dig.

• Pinkie Pie
    Nymulen skrev 2015-09-02 09:18:50 följande:
    Mysonsdag... Vackert, och lite längtande?

Kul att du skrev handsome. Threesome, foresome and handsome...
    mycket mycket längtande!

haha du e så himla fyndig käre nymulen! *antecknar frenetiskt: "nymulen tänkbar trekantskandidat"......* Flört
  • Nymulen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-02 09:23:15 följande:

mycket mycket längtande!

haha du e så himla fyndig käre nymulen! *antecknar frenetiskt: "nymulen tänkbar trekantskandidat"......*

Haha. Söt du är då! Jag skärmdumpar det här och undrar såklart hur i jösse namn jag kvalar vidare från "tänkbar" :-s
    Just do it again and again.
  • grävis
    Pinkie Pie skrev 2015-09-02 08:46:01 följande:
    Mysonsdag! Alldeles alldeles ensam....
    Herregud, att en kvinna kan vara så otroligt vacker och sensuell kunde man knappt tro. Jag ställer mig i raden av alla beundrare och applåderar.
  • Pinkie Pie
    Movit skrev 2015-09-02 09:22:08 följande:

@pinkie...svårt att låta bli att kommentera när jag ser något så magiskt vackert. Sitter med ett leende på läpparna av den absolut största skalan. Kan inte se mig mätt på dig.

tack!Solig
    Nymulen skrev 2015-09-02 09:40:18 följande:
    Haha. Söt du är då! Jag skärmdumpar det här och undrar såklart hur i jösse namn jag kvalar vidare från "tänkbar" :-s
    haha gör´t! är du gullig och bjuder med dig nån snygg kompis också då så är det bara att köra senFlörtDrömmer

• Pinkie Pie
    grävis skrev 2015-09-02 09:47:30 följande:
    Herregud, att en kvinna kan vara så otroligt vacker och sensuell kunde man knappt tro. Jag ställer mig i raden av alla beundrare och applåderar.
    oj tack sötis, nu rodnar jag ju.... Skäms
  • grävis
    Pinkie Pie skrev 2015-09-02 09:57:14 följande:
    oj tack sötis, nu rodnar jag ju.... Skäms
    Rodna på du, för det är ju bara fakta som jag presenterar för dig.
  • Neol
    Anonym (Fia) skrev 2015-09-01 20:06:15 följande:
    Det är en hint, du ska helt enkelt inte hålla på med det där oskicket att ta bort dem ;)
    Hehe, men nu blir det ju inga bilder alls istället. Vill inte mata googlemonstret i onödan Foten i munnen... Trevligt att spana in alla andra snyggingar i alla fall Glad
    Gift, liberal, livsnjutare och frihetsjunkie.