• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-17 10:42:59 följande:
    Tack. Lite mer rumpa då.

Ja jag är verkligen helt ärlig när jag hävdar att den är bred på riktigt.
    Bred kanske....men en härlig form.Flört
  • Nymulen

Fritt land-skap. Med sjöutsikt Bild-a dig Sprutis.

Just do it again and again.
  • Tom Araya
    HäckHäxan skrev 2015-09-17 10:18:49 följande:
    Oki chansar då. Blir jag avstängd så är allt ditt fel och ansvar hahahaha
    Underbar bild! Flört
    Vill du visa mer utan att riskera avstängning är du välkommen till vår grupp.Solig
  • Tom Araya
    ensamärstark skrev 2015-09-17 12:30:21 följande:

Läckra rumpor ni har allihopa!!

Vilka former! FörvånadTungan uteFlört
  • Nymulen
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:08:03 följande:

Hm, min bild verkar ha blivit borttagen? Va fasen inget otillåtet visades väl?

Tack för fina kommentarer !

Jag snodde den. Har den som bakgrundsbild nu. Hihi
    Just do it again and again.
  • Zack
    Anonym (NT) skrev 2015-09-17 12:33:02 följande:

Fina bilder killar och tjejer!

Känns som lite rumptema idag, så jag hänger på Solig

Fram eller bak, upp eller ner. Hur man än vänder och vrider på dig NT så ser du grymt bra ut :)
  • Zack
    ensamärstark skrev 2015-09-17 15:08:03 följande:

Hm, min bild verkar ha blivit borttagen? Va fasen inget otillåtet visades väl?

Tack för fina kommentarer !

Hann som tur var se bilden, och enig, var inget i den bilden som inte får visas i den här tråden. Fortsatt lika vacker som du alltid har varit. Du får helt enkelt ladda upp på nytt ;)