• Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Jofes45 skrev 2015-09-22 12:34:24 följande:
    Haha är det lite fuktigt hos dig ;)
    Fuktigheten kan jag ju inte neka hahaha 
    men jag syftade mer på din toapappershållare Skrattande gårdagens bild och dagens bild  
  • Påven Johanna
    Jofes45 skrev 2015-09-22 10:05:15 följande:
    Nyduschad
    Det var en tjusig manskropp. Den kan du väl använda till mycket roligt, antar jag.
  • Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2015-09-22 11:19:17 följande:
    Vad tror du om att två "halvgrå" personer som du och jag skulle ta och försöka sätta lite färg på tillvaron.
    En helt vanlig tisdagslook för trådens enda Pinkie Pie. 
  • Pinkie Pie
    mickebusen skrev 2015-09-22 11:20:19 följande:
    Tror du skulle kunna sätta färg på vilken dag som helst med den kroppen ;)
    tack snygging!
    Gastkramaren skrev 2015-09-22 11:58:16 följande:
    God idé! Om det finns någon färg som representerar "plötsligt sugen" så har du precis färgat mig med den.. smile5.gif
    hmm....det skulle nog vara ROSA i så fall!!!!!Solig
    Påven Johanna skrev 2015-09-22 12:45:00 följande:
    En helt vanlig tisdagslook för trådens enda Pinkie Pie. 
    vaddå, går inte alla klädda såhär på tisdagar, i så fall har jag gjort bort mig?Förvånad  det förklarar i så fall  varför  Mangan nere på IT-avdelningen kollade lite konstigt på mig förut när jag gick förbiSkäms

• Jofes45
    Påven Johanna skrev 2015-09-22 12:43:21 följande:

Det var en tjusig manskropp. Den kan du väl använda till mycket roligt, antar jag.

Du anar inte vad den kan göra ;)
  • Jofes45
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 12:39:58 följande:

Fuktigheten kan jag ju inte neka hahaha 

men jag syftade mer på din toapappershållare  gårdagens bild och dagens bild  

Haha jaha! Det gäller att vara förberedd, man vet aldrig vad som kan hända :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 12:26:04 följande:
    Tror det behövs lite mer spår än ett par korvar men fortsätter mitt sökande efter bytet
    Ok, vart ska jag skicka GPS koordinaterna och utklipp från Google Maps någonstans?
    Och om jag är bytet, lovar du då att kasta dig över mig när du hittar mig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-09-22 12:30:41 följande:
    Har en fråga  
    Huuuuuur mycket toapapper kan man använda på bara några timmar? hahaha
    Ha ha, du är en kvinna med öga för detaljer :)
  • Nymulen
    Pinkie Pie skrev 2015-09-22 11:10:23 följande:

säg till nästa gång du ska duscha så kan jag sällskapaåhhhhhh finaste mulen, hur kunde du veta att jag fullkomligt ÄLSKAR att få paket!!!!!!!!

En vild (du vet ju hur vild och crazy jag är) gissning var det. Väldigt få gillar paket....
    Just do it again and again.
  • Pinkie Pie
    Nymulen skrev 2015-09-22 13:28:27 följande:
    En vild (du vet ju hur vild och crazy jag är) gissning var det. Väldigt få gillar paket.... smile6.gif
    haha ja jag vet mycket väl hur tokig du är min vän!Drömmer
    vilken tur att jag råkar vara en av de ytterst få människor i världen som faktiskt uppskattar presenter Solig