Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

[quote=71863888][quote-nick]Anonym (smiley) skrev 2013-12-05 10:12:19 följande:[/quote-nick][/quote] Riktigt sexigt Smiley!

• justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 10:33:01 följande:

Vad fin du är M! Man vill känna där, sitter här och kupformar handen
    Haha..... skulle du lyckas med en "enhandsfattning" tror du ???[/quote] Nä det är nog ingen risk men jag har bara två händer och den andra vill jag ha på en annan plats!
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 10:37:16 följande:

Vad fin du är M! Man vill känna där, sitter här och kupformar handen
    (Ett tips bara innan du skriver ditt svar...... stora händer stor *** så svara " ja") [/quote] Haha.... Där fick jag! Sen kan jag ju försvara mig med att du har stora tuttar! Kan man komma runt dem med en hand så har man hästutrustning
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 10:43:20 följande:

Haha.... Där fick jag! Sen kan jag ju försvara mig med att du har stora tuttar! Kan man komma runt dem med en hand så har man hästutrustning
    Haha ja det är iofs sant men det är väl inget jag skulle ha något emot heller direkt . Tror du är perfekt skapt !![/quote] Haha jag skulle säkert få CE märkning från EU för utrustning som inte orsakar fara eller skadar vid lek om man säger så
  • justnextdoor

[quote=71866597][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-05 14:51:41 följande:[/quote-nick][/quote] Hallå sexy! Jeansen på väg av? Toppen lätt på sniskan, din magiska kropp blottas.... Det är både underbart och jobbigt att se dig sexy, man njuter men vill vara fysisk! Men posta mer så jag får fortsätta njuta

• justnextdoor

[quote=71868559][quote-nick]Lev livet som du borde ha gjort skrev 2013-12-05 18:19:18 följande:[/quote-nick][/quote] Nice! Vi grabbar får beskåda en "Tjej-Liber"... Jäkligt hett! Tomten kom tidigt i år!

• justnextdoor

[quote=71868592][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:22:16 följande:[/quote-nick][/quote] Hallå sexy! För längesen jag såg dig på det golvet, för längesen! Kan du inte köra en "best of M" på det golvet! Minns jag inte helt fel så hade du en jävla bildserie ihop med Pink på just det golvet!!

• justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:39:31 följande:

Hallå sexy! För längesen jag såg dig på det golvet, för längesen! Kan du inte köra en "best of M" på det golvet! Minns jag inte helt fel så hade du en jävla bildserie ihop med Pink på just det golvet!!
    Haha det stämmer, det stämmer..... tittade precis igenom DEN bildserien men jag är redan varnad och kan inte skriva anonymt så det är nog kört tyvärr ....... en fadäs till och I´m out.[/quote] Vadå? Finns det folk som skickar ut folk för en .....öh show ihop med Pink? Är de rädda för att strömmen ska gå av överbelastning i tråden? Då kan jag meddela eftersom jag har sett showen att "proppen" sitter i proppskåpet hela tiden öh propparna menar jag!!
  • justnextdoor
    GoodMangoo skrev 2013-12-05 18:52:52 följande:

Vadå? Finns det folk som skickar ut folk för en .....öh show ihop med Pink? Är de rädda för att strömmen ska gå av överbelastning i tråden? Då kan jag meddela eftersom jag har sett showen att "proppen" sitter i proppskåpet hela tiden öh propparna menar jag!!
    *Pling* *Pling* *Pling* [/quote] Kan ju säga såhär! Jag kommer inte kasta ut dig !!
  • justnextdoor

Jaha! Klockan är över sju barnprogrammen är slut....näckar vi då eller?

Svar på tråden Helkroppstråden